AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Synes ofte at unge norske artister har et sløvt blikk. Er det mye hasjrøyking blant unge kjente artister? Anonymkode: 66f67...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Har ikke de fleste artister gjort det i årevis? Husker jeg så ett intervju med vinnie for mange.år siden og han så ganske dopet ut.. samme med andre artister. Om det er greit, nei! Men tror ikke det er noe nytt. Anonymkode: 346f9...c47 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke de fleste artister gjort det i årevis? Husker jeg så ett intervju med vinnie for mange.år siden og han så ganske dopet ut.. samme med andre artister. Om det er greit, nei! Men tror ikke det er noe nytt. Anonymkode: 346f9...c47 Vel det er ikke noe nytt. Det vet jeg. Men det ser ut som de er veldig sløve. Er ikke tilhenger av dagens narkotikapolitikk, men jeg blir litt skremt av folk som åpenbart har et problem. Og dop blir glorifisert. Anonymkode: 66f67...0cf 2
SoWhat? Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 Det har lenge vært sånn i musikkbransjen da, og spesielt innen visse sjangre( ihvertfall åpenlyst) Nå er det jo enda vanligere å bruke div enn det har vært før, så tror ikke bruk har gått ned i den bransjen heller. Syns ikke mange ser så sløve ut da. Det er mye lettere å høre om de har tatt noe, for oss som er kjent med folk som bruker det. At de ser sløve ut kan bare være image. Hasj og marihuana har alltid vært de kreatives greie. Ikke noe å bli overrasket over, og det er ikke sikkert at de har et problem. Men skal jeg si min mening så syns jeg de som er rusfri er skikkelig kule! Ser alltid opp til dem, for integritet og selvtillit. Og om de ikke har sistnevnte, så har de ihverfall mot og stil 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #5 Skrevet 7. november 2019 I hiphop og edm-bransjen er det mye narkotika. I rock og metal-bransjen er det mye alkohol. Det har alltid vært sånn. Anonymkode: 943a9...019 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #6 Skrevet 7. november 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: I hiphop og edm-bransjen er det mye narkotika. I rock og metal-bransjen er det mye alkohol. Det har alltid vært sånn. Anonymkode: 943a9...019 Ja er det ikke sånn? Tenker alltid det når jeg er på metal-konserter og -festivaler, at her drikker de for det meste, forholdsvis lite dop. Anonymkode: b74b9...ee1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #7 Skrevet 7. november 2019 Ikke norsk, men Billie Eilsish ser jo kronisk dopherja ut. Jeg vet ikke om hun faktisk er det, eller om det er en trend å se sånn ut, og som norske artister har adoptert fra utlandet? Anonymkode: ae442...afe
Jdz Skrevet 7. november 2019 #8 Skrevet 7. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I hiphop og edm-bransjen er det mye narkotika. I rock og metal-bransjen er det mye alkohol. Det har alltid vært sånn. Anonymkode: 943a9...019 Altså, er ikke omtrent alle de store inne rock og metal kjørt på cola og hero? Det er uansett ikke noe nytt. Innen kunst, kultur og musikk har det vært mye rus de siste hundre årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå