AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #21 Skrevet 7. november 2019 1 minutt siden, Trolljeger skrev: Hva gjør du når noen ikke synes det er ok lenger? Det er ikke tema i tråden så det problemer tas dersom det noen gang kommer. Anonymkode: 5343e...359 8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #22 Skrevet 7. november 2019 Hva med å si at nok er nok, du har nådd veis ende, og at om hun ikke slutter så anmelder du henne. Jeg jobber skift selv, og forstår så godt hvor fælt det må være å ha noen på døren hele tiden. Si til henne nok er nok, du orker ikke krangle mer med henne. Anonymkode: 42606...de4 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #23 Skrevet 7. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker som katten trenger mer selskap, katten hadde aldri blitt der ellers. Du virker travel Anonymkode: 92414...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #24 Skrevet 7. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Spurte alle naboene før vi flytta inn, så det går helt fint Anonymkode: 5343e...359 Og hun i 1. etasje sa ja, så hun skulle få en katt å stjele. 😁 Anonymkode: a0893...38e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #25 Skrevet 7. november 2019 Just now, AnonymBruker said: Virker som katten trenger mer selskap, katten hadde aldri blitt der ellers. Du virker travel Anonymkode: 92414...2d1 Katter går dit det er mat. Det er fordi hun fôrer den at den går dit. Anonymkode: d603a...00a 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #26 Skrevet 7. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og hun i 1. etasje sa ja, så hun skulle få en katt å stjele. 😁 Anonymkode: a0893...38e haha, ja sikkert 😂 Hun bor i 1.etasje i ett rekkehus 10 m over blokka vår, så vi deler ikke oppgang. Har satt tilllitsvalgte på saken, så han skal ta en ny prat med henne. Han er helt på vår side og kunne fortelle at denne dama har det vært mye greier med gjennom årene. Anonymkode: 5343e...359 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #27 Skrevet 7. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som katten trenger mer selskap, katten hadde aldri blitt der ellers. Du virker travel Anonymkode: 92414...2d1 Du kan ingenting om katter skjønner jeg. Katter går dit de får mat, ferdig med det, selv om de får mer enn nok hjemme. Anonymkode: fe70a...056 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #28 Skrevet 7. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som katten trenger mer selskap, katten hadde aldri blitt der ellers. Du virker travel Anonymkode: 92414...2d1 Ikk for travel til katten. Den får masse kos og selskap, hadde han ikke villet å gå ut hadde han fått vært inne hele døgnet. Vi er to om omsorgen dens, og det er ikke oss dette står på. Da hadde det ikke vært noe problem, eventuelt at vi aldri hadde skaffet oss katt i utganspunktet. Men vi eier han med alt det innebærer, sørger for at han er trygg, kastert, chippet, får kos, mat, vann, leker og masse selskap. Anonymkode: 5343e...359 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #29 Skrevet 7. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: haha, ja sikkert 😂 Hun bor i 1.etasje i ett rekkehus 10 m over blokka vår, så vi deler ikke oppgang. Har satt tilllitsvalgte på saken, så han skal ta en ny prat med henne. Han er helt på vår side og kunne fortelle at denne dama har det vært mye greier med gjennom årene. Anonymkode: 5343e...359 Virker som en svært seriøs tillitsvalgt om han/hun driver sladder og deler informasjon som er gitt i eldre saker, gitt. Anonymkode: 66725...6e1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #30 Skrevet 7. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er nok signalverdien av en anmeldelse det mest virksomme i denne saken. Hvis man ikke kan argumentere med uforsvarlig kattehold, har hun ingen argumenter for å manipulere en katt som lovformelig tilhører en annen, til å flytte inn hos seg fordi den får mat der. Å bo i 5. etage med utekatt er ikke spesielt klokt (i Oslo er det faktisk blitt forbudt), men hvis katten trives, bør det ikke være problematisk. Anonymkode: d603a...00a Eh, nei. Det finnes borettslag i Oslo hvor det er totalforbudt med dyr, borettslag hvor det bare er lov med innekatt, og borettslag hvor det er lov å ha utekatt (selv om man bor i blokk). Sånn er det for øvrig utenfor Oslo også. Anonymkode: d5a55...706 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #31 Skrevet 7. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Eh, nei. Det finnes borettslag i Oslo hvor det er totalforbudt med dyr, borettslag hvor det bare er lov med innekatt, og borettslag hvor det er lov å ha utekatt (selv om man bor i blokk). Sånn er det for øvrig utenfor Oslo også. Anonymkode: d5a55...706 Les nøyere. Jeg har allerede korrigert meg selv. Dyrebeskyttelsen adopterer ikke bort utekatt til folk som ikke bor på gateplan, og heller ikke til de som bor innenfor ring 2. Jeg erindret dette galt, og trodde det var blitt forbudt. Det burde være unødvendig å skrive det en gang til, da jeg allerede har korrigert min egen påstand etter jeg ble gjort oppmerksom på det. Anonymkode: d603a...00a
Tanuki Skrevet 8. november 2019 #32 Skrevet 8. november 2019 Tror anmeldelse er det eneste som funker, vi hadde det samme problemet med katten vår da jeg var liten.En gammel dame (som ikke mente vondt) gav den mat og lot den komme inn hver jævla dag. Nå, når jeg er voksen så skjønner jeg ikke hvordan hun fikk seg til å gjøre det mot meg. Jeg var 8 år å kom på døra for å spørre om jeg kunne ta med pus hjem, husker det var så sårt å tro at pus ikke ville bo hos oss, er også bitter for at mora og faren min ikke gadd å gjøre noe med situasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå