Gå til innhold

Jul og ingen slekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen foreldre i live og mine søsken har jeg liten kontakt med.  Jeg har to barn full tid  de har en pappa Men han er psykisk syk og han vil ikke feire jul og nedsnakker både jul ungene og samfunn. Han nekter hans slekt å feire jul med barn hans. Så i de  siste 4 årene er de hos meg hele jul . Ikke at jeg klager på det vi koser oss maks . Det som er litt sårt for meg er at de for kun gave fra meg . Og jeg har ikke så god råd heller. Og når de blir større ( de har opplevd litt allerede) for de spørsmål hva fikk du av bestemor  eller se hva jeg fikk av tante i år.  De er flotte unger og takknemlig for alt de får. Jeg bare skulle ønske og synes de fortjente litt mere. Vet dette er et i land problem og ikke så farlig  bare gjør litt vondt å ikke kunne gi det de fleste får. 

Anonymkode: e2046...066

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det føles litt sårt. Håper dere får en fin julefeiring uansett. 

Anonymkode: 952a9...909

• Liker 3
Skrevet

Mye likt her. Jeg begynner og kjøpe julegaver i august. Da kan jeg kjøpe noen små gaver som er fra nissen(kan og være kjæledyr eller andre) og en eller to litt større gaver fra meg.

Anonymkode: 1287b...bb7

• Liker 3
Skrevet

Jeg pleier også å begynne med kjøp av julegaver tidlig. Men var lettere når barna var mindre. Nå er de større og ønsker seg mer konkrete ting, så i år henger jeg litt etter med gaver, men prøver å kjøpe brukte, fine ting, for å spare litt.

Anonymkode: 9fc97...b5a

• Liker 1
Skrevet

Så dårlig gjort av barnas far å nekte familien hans å feire jul med barna. Har ikke du eller barna noen kontakt med familien hans heller? Hadde jeg vært farmor til barna hadde jeg sendt gaver i alle fall. Det kan jo besteforeldre gjøre, selv om far nekter dem kontakt. Hva med å spørre besteforeldrene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...