Gå til innhold

''Egen kopp'' - Espresso House

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La merke til en plakat her forleden, der det sto noe om at man fikk avslag på drikke dersom man hadde med egen kopp. La også merke til at de solgte ''gjenbrukskopper'', og lurer på om noen her vet om dette ''tilbudet'' da kun gjelder disse koppene man kan kjøpe hos kjeden, eller om det funker med en kopp hjemmefra?
Jeg leste ikke så nøye på plakaten, så lurer også på om noen vet om dette gjelder alle typer drikke?

På forhånd takk 🤓

Anonymkode: 11d0e...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

La merke til en plakat her forleden, der det sto noe om at man fikk avslag på drikke dersom man hadde med egen kopp. La også merke til at de solgte ''gjenbrukskopper'', og lurer på om noen her vet om dette ''tilbudet'' da kun gjelder disse koppene man kan kjøpe hos kjeden, eller om det funker med en kopp hjemmefra?
Jeg leste ikke så nøye på plakaten, så lurer også på om noen vet om dette gjelder alle typer drikke?

På forhånd takk 🤓

Du kan bruke hvilken som helst medbragt kopp :) 

Anonymkode: 085cd...d97

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bringe med egen kaffe i egen kopp også? 

Sier reglene noe om det? 

Anonymkode: c9770...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbudet gjelder uansett hvordan gjenbrukskopp du har med deg :) Du kan også kjøpe i forskjellige prisklasser på Espresso House 😊

om du har med egen kopp med egen kaffe får du jo ikke rabatt, siden du ikke kjøper noe ;) Men du er sikkert hjertelig velkommen til å sitte på en Espresso House for det . Men prøv kaffen der, den er god :) 

Anonymkode: af711...452

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke hvilken som helst medbragt kopp :) 

Anonymkode: 085cd...d97

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På forhånd takk 🤓

Ja det gjelder alle typer drikker :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

om du har med egen kopp med egen kaffe får du jo ikke rabatt, siden du ikke kjøper noe ;) Men du er sikkert hjertelig velkommen til å sitte på en Espresso House for det . Men prøv kaffen der, den er god :) 

Tja, det er jo det da. Kaffen min er mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På forhånd takk 🤓

Dette hysteriet mot bruk av pappkopper begynner å bli vel drøyt. Venter på at helsemyndighetene og mattilsynet kommer og ser på de hygeniske forholdene der man tilbyr medbragt kopp. 

Anonymkode: 05eb2...f2b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette hysteriet mot bruk av pappkopper begynner å bli vel drøyt. Venter på at helsemyndighetene og mattilsynet kommer og ser på de hygeniske forholdene der man tilbyr medbragt kopp. 

Hva er uhygienisk med medbragt kopp? Man vasker den gjerne selv! 
Jeg har også brukt pappkopp 2 ganger 😛 før kunne jeg ta pappkopp, vasket den hjemme og brukte den neste gang jeg skulle ut ., eller laget egen kaffe og gikk ut med den. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, det er jo det da. Kaffen min er mye bedre. 

Synes ikke kaffen er god særlig lenge i slike kopper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke hysteri å tenke mindre boss. Og jeg vil påstå at det er mer hygienisk at jeg tar med min egen kopp, som da stort sett jeg og den som lager drikken tar på. Et pappkrus kan taes på av svært mange hender før det havner i mine hender..... 

Anonymkode: 1dffe...ca5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fylt på kaffekortet i appen, og får 10% rabatt. Får jeg ytterligere rabatt hvis jeg nå tar med min egen kopp?

Anonymkode: 1dffe...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bringe med egen kaffe i egen kopp også? 

Sier reglene noe om det? 

Tilbudet gjelder uansett hvordan gjenbrukskopp du har med deg :) Du kan også kjøpe i forskjellige prisklasser på Espresso House 😊

Selvfølgelig får man ikke benytte kafeen hvis man ikke kjøper noe, tror dere de driver gratis hushold med stoler, bord, lys, varme, leie av lokale, strøm, toalett, servietter og en plass å treffes for sosialt samvær gratis?

Alt koster. 

Anonymkode: 6bdfc...e3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...