Gå til innhold

Graviditetssymptomer? (+ Tips til smertelindring)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kanskje kan være gravid! :)  Nå er jeg 3 dager "på overtid". Jeg har vært noe forsinket 1 annen gang siste året, ellers er det alltid 28 dager mellom.  Forrige gang jeg var forsinket har jeg ikke hatt disse andre symptomene som jeg nå opplever: Siste tre dager har jeg kastet opp om kvelden - nesten litt ut av det blå på grunn av akutt kvalme. Merker ellers at jeg blir kvalm etter én kopp kaffe på dagtid, den siste uken ca, selv om jeg vanligvis drikker en halv liter om dagen. (Etter litt mistanke drikker jeg nå selvsagt ikke så mye.) I dag kjenner jeg en del smerter i ryggen og nummenhet i beina som er typiske mensen-symptomer for meg - men på papiret var det kun litt gulhvitt og en liten lyserød flekk ene gangen. Bor et sted hvor "alle kjenner alle", så har bestilt test på nettet for noen dager siden som sikkert snart kommer. Lurer derfor på om det er noen som har opplevd lysegul utflod eller kvalme om kvelden som symptomer? 

Litt av grunnen til at jeg spør nå er på grunn av disse "mensensmertene" - har forstått det sånn at man skal være forsiktig med Ibux dersom det er graviditet? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de tiltakende smertene mens jeg venter på test, da jeg alltid pleier å ta Ibux for dem. :) 

Anonymkode: ce539...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta paracet istedenfor ;) 

Anonymkode: d4089...1bd

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta paracet istedenfor ;) 

Anonymkode: d4089...1bd

Ok - regner med "sterkere" midler ikke er trygt, da? :) Får holde ut med paracet hehe.

Anonymkode: ce539...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...