Gjest litt lost Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Jeg gleder meg som en unge til jeg kan laste ned siste episode i morgen og få sett slutten på det hele! Nå må det jo bli en slutt... Eller? Var jo utvikling i forrige episode. Gleder meg
Windy Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Slutten på det hele? Det er jo ikke absolutt siste episode i morgen, bare siste for sesongen. Den kommer sikkert til å ende med noe kjempespennende, og så må vi vente til høsten før vi får se hvordan det går Men vi gleder oss her i huset også - dobbel episode til og med
Gjest marthepia Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Lost er egentlig ganske langdrygt, men man må følge med det likevel det sier mange av mine venner! Håper det skjer noe ikveld.. Jeg vet litt hva som kommer til å skje for jeg har en venninne som har lastet ned episoder.
Gjest skindeep Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Gleder meg til å få lastet ned siste episode!!! :-) :-) *klø i fingrene*
Windy Skrevet 25. mai 2005 #5 Skrevet 25. mai 2005 Sitat fra Evangeline Lilly (som spiller Kate): "You´re gonna crap your pants" om sesongfinalen! Tviler ikke på at det blir spennende!
Gjest skindeep Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 Sitat fra Evangeline Lilly (som spiller Kate): "You´re gonna crap your pants" om sesongfinalen! Ha ha, tøft!
Gjest Litt Lost Skrevet 25. mai 2005 #7 Skrevet 25. mai 2005 Slutten på det hele? Det er jo ikke absolutt siste episode i morgen' date=' bare siste for sesongen.[/quote'] Jeg tror mer på det noen andre sa her inne, at det kanskje er avsluttende episode for denne historien. Så kommer det en ny historie i neste sesong - som med 24. Blir for dumt å finne på enda mer nytt en hel sesong til... Hvor mye går det an å finne på en eneste øy med de samme folka? Og kanskje noen nye folk? Det tviler jeg på vil holde seertallene oppe. Håper fortsatt på en ending jeg Crap my pants? Hjelp, jeg var redd nok som det var i Ethan-episodene!
Gjest skindeep Skrevet 25. mai 2005 #8 Skrevet 25. mai 2005 Blir for dumt å finne på enda mer nytt en hel sesong til... Hvor mye går det an å finne på en eneste øy med de samme folka? Og kanskje noen nye folk? Det tviler jeg på vil holde seertallene oppe. Helt enig. Synest det er nok med disse folka i en sesong! he he ..
Windy Skrevet 25. mai 2005 #9 Skrevet 25. mai 2005 De "melder" ihvertfall om en skikkelig cliffhanger, så nye historier (som 24) kan jeg ikke skjønne hvordan de skulle få til. Det har jeg absolutt ingen tro på Menmen, hva vi har i vente neste sesong vil bare tiden vise Vi får se hvem som får hva vi ønsker
Klips Skrevet 26. mai 2005 #10 Skrevet 26. mai 2005 Jeg mistenker at det ikke kommer noen 100% forklaring på alt noengang. jeg mener: det er for mystisk til å oppklares helt, ikke sant? så jeg tipper at vi vil bli sittende igjen med spørsmål i hodet etter finalen. som forøvrig lastes ned på hjemmepc-en akkurat nå mens jeg sitter her på jobb. Gleder meg som en unge
Windy Skrevet 26. mai 2005 #11 Skrevet 26. mai 2005 Jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan tro at det kan være avsluttende historier jeg! Spørsmål etter finalen? Absolutt
Klips Skrevet 26. mai 2005 #12 Skrevet 26. mai 2005 æh, åpnet spoilertråden, leste et par setninger før jeg klarte å stoppe. dumme meg. Nåvel, spennende blir det vel uansett.
sirka Skrevet 26. mai 2005 #13 Skrevet 26. mai 2005 Kanskje sesongen slutter med at den dingsbomsen blir åpnet og at vi ikke får se hva som er inni...??? Væææææææææææææææ!
Annie Skrevet 26. mai 2005 #14 Skrevet 26. mai 2005 Har produsentene bestemt seg for HVOR mange episoder som skal lages?
Windy Skrevet 26. mai 2005 #15 Skrevet 26. mai 2005 Har produsentene bestemt seg for HVOR mange episoder som skal lages? Det er 25 episoder denne sesongen, så det er sikkert noe rundt der neste sesong også. De har i hvertfall bestilt full sesong, noe som vanligvis er 22+ episoder
Gjest Litt lost Skrevet 26. mai 2005 #16 Skrevet 26. mai 2005 Damn Ikke noe løsning, bare mange nye spm... *smøre tre lag med tålmod*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå