AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #21 Skrevet 7. november 2019 Jepp. En kompis, han hadde sjekket konas inntekt og .....litt sært kanskje men.. Anonymkode: db7ba...ecd 3
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 7. november 2019 #22 Skrevet 7. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha kleint ja! Kommer du til å kommentere det? Kanskje de ikke har fått med seg at søkene blir loggført🙈 Anonymkode: c3ecf...cd5 Nja. Kommer sikkert til å spørre kompisen min om hvorfor han sjekka. Kan ikke ha trodd meg når vi snakket om det tidligere. Var ærlig om formuen og inntekten min til han. Min «kjære» kollega spør meg kanskje. Jeg tjener en del mer enn de jeg jobber i team med, og hun ønsker nok å finne ut hvorfor. Hun får spørre meg om hun lurer. Naboen snakker jeg ikke med noe særlig, så det syns jeg i alle fall er kleint🙈
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #23 Skrevet 7. november 2019 Jeg sjekket i går og ingen hadde søkt på meg. Jeg har søkt på meg selv, og det kom ikke opp i søkestatistikken. Ellers har jeg ikke sjekket på mange år, så det kan ha vært folk som har sjekket meg i mellomtiden. Har aldri søkt på noen andre. Anonymkode: abb47...bce
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #24 Skrevet 7. november 2019 Jeg har aldri sjekket verken meg selv eller andre. Har ingen interesse av å vite hva andre tjener. Men ble litt nysgjerrig på om noen har søkt på meg. Men jeg skjønner ikke hvor jeg logger meg inn. Anonymkode: fe106...b8e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #25 Skrevet 7. november 2019 Hvorfor er det så tragisk å søke på andre når man har muligheten? Jeg søker på folk med yrket jeg ønsker meg for å se hvor mye de tjener 😂 alle mennesker er nysgjerrige, så jeg skjønner ikke hvorfor dere sutrer. Anonymkode: 3efbb...b9a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #26 Skrevet 7. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sjekket verken meg selv eller andre. Har ingen interesse av å vite hva andre tjener. Men ble litt nysgjerrig på om noen har søkt på meg. Men jeg skjønner ikke hvor jeg logger meg inn. Anonymkode: fe106...b8e Sjekket nå, ingen som har søkt på meg. Heldigvis! Anonymkode: fe106...b8e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #27 Skrevet 7. november 2019 jeg pleier å sjekke eksen.. er det utafor? han lyver om hvor mye han tjener og vi har privat avtale. utenom det har jeg ingen interesse om hva andre tjener.. Anonymkode: 34178...e71 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #28 Skrevet 7. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg. Min svoger har søkt på meg. Hvem har søkt på deg? Synes du det wr innafor med slik snoking? Anonymkode: c3ecf...cd5 Fant ikke ut hvordan jeg kunne sjekke dette på altinn.no Anonymkode: 7c69b...667
Husholdning1 Skrevet 7. november 2019 #29 Skrevet 7. november 2019 Ja. Har ingen problemer med slik snoking. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #30 Skrevet 7. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg pleier å sjekke eksen.. er det utafor? han lyver om hvor mye han tjener og vi har privat avtale. utenom det har jeg ingen interesse om hva andre tjener.. Anonymkode: 34178...e71 Jeg ville bare tatt det gjennom NAV. Tallene hos Skatteetaten er vanskelig å tolke, uansett. Anonymkode: abb47...bce 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #31 Skrevet 7. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant ikke ut hvordan jeg kunne sjekke dette på altinn.no Anonymkode: 7c69b...667 Skatteetaten.no samme side som du kan søke opp andre. Anonymkode: 022ff...284
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #32 Skrevet 7. november 2019 Det ligger under "Søkestatistikk" øverst. Anonymkode: abb47...bce 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #34 Skrevet 7. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg pleier å sjekke eksen.. er det utafor? han lyver om hvor mye han tjener og vi har privat avtale. utenom det har jeg ingen interesse om hva andre tjener.. Anonymkode: 34178...e71 Nei, ikke hvis det var usynlig for det er jo naturlig å være litt nysgjerrig på ekser. Men det blir jo synlig for han når han sjekker om noen har sjekket han og DET er kleint, det. Gi han grunn til å tenke: "eksen min er fortsatt opptatt av meg, interessant". Derfor gjør ikke jeg det. Anonymkode: 3aa4c...258 1
Mezzosoprena Skrevet 7. november 2019 #35 Skrevet 7. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg. Min svoger har søkt på meg. Hvem har søkt på deg? Synes du det wr innafor med slik snoking? Anonymkode: c3ecf...cd5 Nei, like lite som jeg bryr meg om å sjekke andre, bryr jeg meg om hvem som sjekker meg. Selvfølgelig er det innafor med slik snoking, dette er offentlig informasjon som hvem som helst skal ha tilgang til. Om man ønsker å benytte seg av det er selvfølgelig opp til hver enkelt, men det er blant annet for å kunne plukke opp kriminalitet.
BergenAnonym Skrevet 7. november 2019 #36 Skrevet 7. november 2019 Nå klokken 20:52 har altså 17 stykk søkt på meg. Jeg bryr meg ikke så lenge man ikke får gjort noe med det, men er fascinerende å se at folk er litt nysgjerrig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #37 Skrevet 7. november 2019 Nei har ikke sjekket - om noen har lyst å søke meg opp, så værsegod😊 Det orker jeg ikke bry meg med😅 Anonymkode: 1cd36...a90
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #38 Skrevet 7. november 2019 15 minutter siden, BergenAnonym skrev: Nå klokken 20:52 har altså 17 stykk søkt på meg. Jeg bryr meg ikke så lenge man ikke får gjort noe med det, men er fascinerende å se at folk er litt nysgjerrig. Det var mange, har du en sentral stilling/posisjon? Anonymkode: 4d6bb...346 7
BergenAnonym Skrevet 7. november 2019 #39 Skrevet 7. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var mange, har du en sentral stilling/posisjon? Anonymkode: 4d6bb...346 Det kommer vel an på øynene som ser. Men jeg er aktiv i næringslivet, uten at jeg vil si at jeg er hverken offentlig eller definert som populær.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #40 Skrevet 7. november 2019 Litt festlig er det jo når man oppdager at det offentlige radarparet som skryter på seg både det ene og det andre begge står oppført med under 100 000 i inntekt hver seg. Det kan nok bli litt mindre brusting av fjæra derfra fremover, mistenker jeg. Anonymkode: 2b9a1...9f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå