AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Det har jeg. Min svoger har søkt på meg. Hvem har søkt på deg? Synes du det wr innafor med slik snoking? Anonymkode: c3ecf...cd5 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Ingen har søkt på meg. Det må jo være flaut for de som har søkt på andre. Anonymkode: 535b6...2e3 15
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Synes ikke det er innafor, nei. Bare kleint og pinlig. Anonymkode: 535b6...2e3 6
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 Ja. Tre stykk som har søkt på meg🙈 en kollega, en nabo og en venn. (Vennen vet godt hva jeg tjener da, så syns det er rart). Skjønner ikke at folk gidder søke opp hva andre tjener. Flaut
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #5 Skrevet 7. november 2019 Hvor sjekker dere om noen har søkt på dere? Hva kan de se, egenlig? Formue og inntekt? Anonymkode: d2cf6...7c3 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #6 Skrevet 7. november 2019 6 minutter siden, BangersBeans&Mash skrev: Ja. Tre stykk som har søkt på meg🙈 en kollega, en nabo og en venn. (Vennen vet godt hva jeg tjener da, så syns det er rart). Skjønner ikke at folk gidder søke opp hva andre tjener. Flaut Hahaha kleint ja! Kommer du til å kommentere det? Kanskje de ikke har fått med seg at søkene blir loggført🙈 Anonymkode: c3ecf...cd5 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #7 Skrevet 7. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor sjekker dere om noen har søkt på dere? Hva kan de se, egenlig? Formue og inntekt? Anonymkode: d2cf6...7c3 Du logget deg inn på skatteetaten;) Anonymkode: c3ecf...cd5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #8 Skrevet 7. november 2019 Jeg tror ingen søker på meg. Vet ikke hvem som skal ha glede av det. Jeg er en ganske kjedelig og anonym person. Samtidig tror alle at jeg er hjemmeværende. (Jobber natt, og det ser jo ingen), så mulig de søker på meg av den grunn, men jeg vil tro mer på at de søker opp mannen min. Anonymkode: 3384e...730 3
Fru Uperfekt Skrevet 7. november 2019 #9 Skrevet 7. november 2019 Ja har enkelte som har søkt. Selv om tallet står i lokal og regional avisen Personlig syns jeg at den gamle løsningen var bedre. 2
SoWhat? Skrevet 7. november 2019 #10 Skrevet 7. november 2019 Har aĺdri sjekket, og kommer neppe til å gjøre det. Blir bare forbannet om det er noen jeg trodde bedre om, og ellers blåser jeg i hvem som gidder. Fatter ikke at folk ikke har mer skam i livet. Vet om et nabolag hvor de sjekker hverandre. "Nå tjener vi mest i gata" Au 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #11 Skrevet 7. november 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Du logget deg inn på skatteetaten;) Anonymkode: c3ecf...cd5 Jeg fant ikke ut av det, men kan aldri i livet tenke meg at noen vil sjekke ut meg. Ser man hele ligningen til andre, eller bare formue og inntekt? Anonymkode: d2cf6...7c3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #12 Skrevet 7. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant ikke ut av det, men kan aldri i livet tenke meg at noen vil sjekke ut meg. Ser man hele ligningen til andre, eller bare formue og inntekt? Anonymkode: d2cf6...7c3 Formue og inntekt. Ligger øverst, husker ikke hva det står. Kanskje loggførte søk el. Anonymkode: c3ecf...cd5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #13 Skrevet 7. november 2019 Ja, jeg har søkt på meg selv og står derfor i søkestatistikken som omhandler meg. Anonymkode: 75223...4e4 4
Gjest Gagaen Skrevet 7. november 2019 #14 Skrevet 7. november 2019 Har ikkje sjekka og bryr meg ikkje om nokon sjekker heller, har ingenting å skjule.
Kågebruker Skrevet 7. november 2019 #15 Skrevet 7. november 2019 Tror ikke det. Har uansett gjemt bort pengene på Cayman Island 4
Million Skrevet 7. november 2019 #16 Skrevet 7. november 2019 Det har bare vært tilgjengelig kort tid, så jeg avventer litt å sjekke. Tviler på at noen har noen interesse av å sjekke meg. Dessuten vet jo alle i dag at det blir lagt igjen elektroniske spor på hvem som har vært inne og snoket, og det er ikke så lett å forsvare om man blir konfrontert med snokingen. Jeg har ingen interesse av å snoke på andre heller. Vet ikke om jeg hadde følt meg vel med å gjøre det selv om det ikke hadde vært noen spor etter meg (sånn som før i tiden). Ville føles som å innvadere noens "personal space". 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #17 Skrevet 7. november 2019 Har aldri sjekket, jeg bryr meg veldig lite om sånt. Det er patetisk det sirkuset som oppstår i media hvert år ang skattelistene. Tror jeg hadde fått litt paranoia hvis jeg skulle gått inn å sjekket hvem som har brukt tid og energi på å finne ut hvor mye lille meg tjener i året 🤔 Anonymkode: 0877b...3ff
vintage Skrevet 7. november 2019 #18 Skrevet 7. november 2019 Nei, den som skulle gidde å sjekke det skal få gjøre det i fred. Der er det kjedelig, og det er et minutt de aldri får tilbake 😅
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #19 Skrevet 7. november 2019 Sladrekjerringa av en nabo har sjekket meg. Ingen overraskelse siden hun alltid har vært nysgjerrig på min økonomi i forhold til livsstilen min. Jeg har bare fortalt henne at jeg jeg masker alle kredittkortene jeg har og tatt opp masse forbrukslån. Anonymkode: 33837...73a 2
LittDiva Skrevet 7. november 2019 #20 Skrevet 7. november 2019 Heh! Logget meg inn og sjekket. Som jeg trodde, ingen har sjekket meg. Ingenting spennende der uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå