AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Jeg snuste tidligere men sluttet i forbindelse med at vi skulle prøve å få barn. Jeg snuste aldri veldig mye, kanskje et par bokser i uka, for kosen sin del eller hvis jeg var veldig stressa. Jeg er 7 dpo i dag og er stressa for tiden 😅 Jeg er også ganske nervøs for om det har klaffa denne måneden med prøving, men jeg føler liksom at det ikke har klaffa. Jeg vet det ikke behøver å bety noe så tidlig som 7 dpo, da egget ikke behøver å evt. ha festet seg enda. Så jeg lurer på om det er innafor å kjøpe en snusboks selv om jeg er 7 dpo? Vil de har stor innvirkning på en muuulig graviditet? Ville selvfølgelig ha kastet boksen om jeg skulle fått en positiv test 😊 Men det er jo for tidlig å teste. OBS: Ønsker ikke masse ufine kommentarer om mangel på moral eller hvor dårlig jeg er som menneske som vurderer det (og alt i mellom). Anonymkode: c7c0d...340
Yuumi Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Syntes det er imponerende at du sluttet å snuse! Gratulerer. Kan du ikke kjøpe nikotin fri snus på Rema?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Onico, zeroberg, etc er vel gode alternativer hvis du ikke vil ha nikotin og ting som kan skade ett foster?😊 Hvis du skal ha for nikotinen sin del så er det minimalt med skade 7dpo, men nikotin krymper jo blodårene og fører til noe dårligere sirkulasjon som igjen kan gjøre det vanskeligere for ett foster og feste seg/få nok tilførsel av ting. Men alt er KAN og ikke noe som er 100%, så det er en risiko du må vurdere selv😊 jeg snuser og er happy med det frem til testen viser to streker, da er der rett i søpla. Etter snart ett år med prøving tror jeg at jeg hadde blitt sprø hvis jeg skulle levd som gravid hele veien uten noe poeng😅 Anonymkode: 8c499...b1c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå