AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Del Skrevet 7. november 2019 Noen som har erfaring med å jobbe hos hjemmesidehuset i Ski? Da tenker jeg på arbeidsmiljøet og fastlønn som selger/kunderådgiver. Arbeidsmiljø og karriereutvikling er veldig viktig for meg:) Jeg har jobbet som selger før og jeg liker konseptet deres, i tillegg vet jeg hvor viktig det er at en hjemmeside hos en bedrift er innbydende for potensielle kunder. Navigering bør være lett og produkter de selger bør fremtre profesjonelt for å tiltrekke seg flere kunder mm. Anonymkode: 9a778...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Del Skrevet 11. juni 2023 *Hjemmesidene* ser ikke ut. Ser ut som de er snekret sammen i en garasje. Jeg hadde vært flau over og jobbe der og *produsere* det masseproduserte rælet de pusher på deg. Anonymkode: 0801f...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Del Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): *Hjemmesidene* ser ikke ut. Ser ut som de er snekret sammen i en garasje. Jeg hadde vært flau over og jobbe der og *produsere* det masseproduserte rælet de pusher på deg. Anonymkode: 0801f...278 De er fullt ut funksjonelle. Anonymkode: 0ef9d...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå