flowerpower Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 "Hvorfor finnes det bare snømenn og ikke snøkvinner? Fordi kun menn er dumme nok til å stå ute i hagen hele vinteren!" "Hun sier til mannen: Når jeg ser deg ligge på sofaen, så er det vanskelig å tro, at blant mange millioner sædceller, så var DU den raskeste..! "Jeg var hos legen forleden. Da jeg kom inn til ham, lå han naken på skrivebordet og onanerte! Fant senere ut at han var med i Leger Uten Grenser." "Jeg har bestilt en presang til deg! Det er et livslangt abonnement fra himmelens engler, pakken inneholder lykke og glede og deres forsikring som skal passe på deg når du trenger det, med eneste forutsetning at du smiler og ler minst èn gang om dagen resten av ditt liv!" "Når korttidsminnet svikter og gebisset er satt inn, skal vi to med hver vår rulator gå sammen til vår kveldsmat med muntre sinn. Om dager og navn ei huskes, og maten havner på vegg og i glass, skal vi to på gamlehjemmet ta en vennskapspils mot personalet i trass!"
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #5 Skrevet 27. mai 2005 OK, her er den siste jeg fikk: Har brukket benet, er på legevakt nå. Kan du skaffe vikar fra mandag og utover? Vi snakkes, mvh Bjørn Den siste fra husstandens nestkommanderende (Daniel er Sjefen, hun er NK og jeg er foreløpig nr. 3 - blir forvist til fjerdeplass når nestemann kommer): Fan, glemte brokkoli. Ordner du? Kyss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå