Gå til innhold

Tips om flinke fotografer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som kan tipse meg om noen kjempeflinke fotografer i område; Nittedal, Skedsmo, Strømmen Lørenskog eller omeign.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bruke fotograf Jonassen som har studio i Oslo og Leirsund..

http://www.fotografjonassen.no/

Det er et ektepar som jobber sammen. Jeg tror og håper de er veldig flinke. Det jeg har sett av bilder (de som ligger på hjemmesiden og de vi fikk se da vi hadde møte med dem) virker lovende..

Gjest Prinsessen ikke inlogget
Skrevet

Uansett vil jeg råde deg til å printe ut noen bilder i den stilen du liker, og vise fram til fotografen på forhånd. Det er mange måter å ta bryllupsbilder på; tradisjonelle, spesielle, reportasjestil... det lønner seg at du og fotografen er enige om hvilken stil dere ønsker før den store dagen, for da er det så mye annet å tenke på.

Har desverre ikke tips om konkrete fotografer i det området du etterspør.

Skrevet

Jeg vil anbefale Atelier Herman på Strømmen. Kjempefine bilder og kjempebra service.

Gjest Anonymous
Skrevet

Klavestad på Fjellhamar er flink.

Dessuten Grorud Fotosenter er flinke

Lykke til!

Skrevet

Takk for alle svarene. Så får jeg få noen pristilbud, det varierer jo så mye, har jeg fått tips om her inne.

Ha en god dag alle sammen!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Fotograf(ene) Jonassen er kjempeflinke, vi brukte dem i vårt bryllup og fikk utradisjonelle, flotte og stemningsfulle bilder!! Og så hadde vi det veldig morro mens de fotograferte! Absolutt å anbefale!!!

Hilsen ikke innlogget "LYKKE"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...