Gjest Frida Skrevet 5. september 2002 #1 Skrevet 5. september 2002 Hei! Er det noen som kan tipse meg om noen kjempeflinke fotografer i område; Nittedal, Skedsmo, Strømmen Lørenskog eller omeign.
Gjest Anni. Skrevet 5. september 2002 #2 Skrevet 5. september 2002 Vi skal bruke fotograf Jonassen som har studio i Oslo og Leirsund.. http://www.fotografjonassen.no/ Det er et ektepar som jobber sammen. Jeg tror og håper de er veldig flinke. Det jeg har sett av bilder (de som ligger på hjemmesiden og de vi fikk se da vi hadde møte med dem) virker lovende..
Gjest Prinsessen ikke inlogget Skrevet 5. september 2002 #3 Skrevet 5. september 2002 Uansett vil jeg råde deg til å printe ut noen bilder i den stilen du liker, og vise fram til fotografen på forhånd. Det er mange måter å ta bryllupsbilder på; tradisjonelle, spesielle, reportasjestil... det lønner seg at du og fotografen er enige om hvilken stil dere ønsker før den store dagen, for da er det så mye annet å tenke på. Har desverre ikke tips om konkrete fotografer i det området du etterspør.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2002 #4 Skrevet 5. september 2002 Jeg vil anbefale Atelier Herman på Strømmen. Kjempefine bilder og kjempebra service.
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #5 Skrevet 5. september 2002 Klavestad på Fjellhamar er flink. Dessuten Grorud Fotosenter er flinke Lykke til!
Gjest Frida Skrevet 5. september 2002 #6 Skrevet 5. september 2002 Takk for alle svarene. Så får jeg få noen pristilbud, det varierer jo så mye, har jeg fått tips om her inne. Ha en god dag alle sammen!!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2002 #7 Skrevet 6. september 2002 Fotograf(ene) Jonassen er kjempeflinke, vi brukte dem i vårt bryllup og fikk utradisjonelle, flotte og stemningsfulle bilder!! Og så hadde vi det veldig morro mens de fotograferte! Absolutt å anbefale!!! Hilsen ikke innlogget "LYKKE"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå