AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Jeg har en dagjobb; trives ikke i yrket, og må studere videre. Er avhengig av 80% inntekt, har flere barn 50%. Bør jeg søke meg over til å jobbe natt? Mtp å evt jobbe en uke av/på, og kunne stille på obligatorisk på dagtid, eller er det bedre å jobbe kveld(etter skole) 50%+ annenhver helg? 🤔 Anonymkode: 805c8...c3b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en dagjobb; trives ikke i yrket, og må studere videre. Er avhengig av 80% inntekt, har flere barn 50%. Bør jeg søke meg over til å jobbe natt? Mtp å evt jobbe en uke av/på, og kunne stille på obligatorisk på dagtid, eller er det bedre å jobbe kveld(etter skole) 50%+ annenhver helg? 🤔 Anonymkode: 805c8...c3b Hva skal du studere? Mange steder har man jo minst en fridag i uka. Da kan du jobbe kvelder, helger, ferier og på dagtid noen dager. Å jobbe natt er ikke for hvem som helst, det tuller med hele døgnrytmen. Anonymkode: da2a0...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå