Gå til innhold

Er bare glad i å kysse med en jeg er betatt av, er jeg rar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket at noen kvinner jeg har datet og hatt ONS med har vært veldig keen på å kline eller kysse masse, men så merkelig som jeg er, så føles ikke kyssing helt naturlig for meg før jeg virkelig liker en jente veldig godt eller er betatt i. Sex derimot, det føles mer naturlig ut. Kanskje det har  noe med de "primitive" mannen genene mine å gjøre eller kanskje jeg litt i underbevisst er redd for å være en dårlig kysser?

Dette ser ut til å skuffe jentene en del og de virker til å miste interessen litt pgr av dette, til tross for at jeg sier det rett ut som det er. Så hvordan kan jeg ta opp dette temaet, uten at det missforståes?

Det skjedde nå tidligere i dag faktisk(tror jeg da), hvor jeg var på en tinder date med en veldig flott jente. Dette ble litt kyssing før jeg skulle ta toget hjem, men hun merket nok at jeg trakk meg litt unna(bare litt små kyssing) og sitter nå med følelsen av at hun mistet interessen og ikke ønsker å treffes igjen, til tross for at jeg fortalte det som det er. Jeg vet mange kvinner er glad å kysse og trenger det for å få "kontakt". 

Anonymkode: 21483...d82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare glad i å kysse med en jeg er betatt av: 

Enig!🙂

Anonymkode: 780d7...675

Skrevet

Du kan si at du ikke vil være fysisk før dere er blitt litt bedre kjent. Du trenger ikke gå i detaljer om akkurat kyssing, for ja, det høres litt rart og kanskhe ikke så troverdig ut. At du vil vente med å være fysisk bør aksepteres lettere, men da bør det gjelde sex også.

Dessuten er du ikke helt på bærtur. Prostituerte kysser ikke kunder. Det er for intimt, privat og personlig. 

Anonymkode: 2e654...05c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

At du vil vente med å være fysisk bør aksepteres lettere, men da bør det gjelde sex også.

Tenkte jeg også. Sex er greit men ikke kyssing?

Anonymkode: 6d6f3...08b

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for meg føles det slik. Har ikke noe forklaring på det, men syntes kyssing er kun godt  med noen jeg liker veldig godt eller er betatt av eller forelsket i.

Anonymkode: 21483...d82

• Liker 1
Skrevet

Venninnen min er helt lik. Hun synes kyssing er altfor intimt med noen hun bare har møtt noen få ganger, men hun kan gjerne ha sex med dem på første date😂  hun sier det rett ut som det er til dem, og de fleste respekterer det. 

Anonymkode: 13274...98a

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex kan han ha med hvem som helst, men kyssing, nei det er for privat...hm

Anonymkode: 47e9a...910

Skrevet

Haha, jeg er også sånn. Sex er ok, men kyssing er for intimt. Nei, det gir jo ingen mening, men kan ikke for at man føler det sånn heller 😛 

Anonymkode: dd6cc...687

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...