Gå til innhold

Synes det er ekkelt å ta borti mynter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt det "problemet" at jeg synes det er ekkelt å ta i mynter. Jeg skjønner at bakteriene ikke er farlige, men synes det er ekkelt likevel, mye på grunn av lukten som setter seg på hendene også etter å ha vært borti mynter. Har nylig fått en jobb hvor jeg håndterer mynter hele dagen så vasker meg ekstra mye på hendene om dagen, men føler liksom at jeg aldri blir "ren".. er vel en slags mild ocd.. det er ikke slik at jeg blir helt hysterisk av det, og føler at jeg trenger behandling, men det plager meg liksom... føler meg skitten/uhygienisk, og så føler jeg at mobilen blir full av bakterier som smitter over fra hendene mine etter å hatt i penger hele tiden. Og det gjør det jo. Og jeg skjønner at det ikke er farlig, men synes det er ekkelt likevel. Kan ikke drive å sprite/vaske hendene hele dagen. Og vet ikke hva jeg skal vaske mobilen med. Noen tips?

Anonymkode: 57c43...544

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndterer mynter hele dagen 🤔 folk bruker vel knapt kontante må til dags.. Hvilken type butikk jobber du i?

Anonymkode: f8eca...f22

Skrevet

Synes mynter også er drit ekkelt. Har jeg noen liggende hjemme så vasker jeg dem med såpe faktisk. Hater den metalliske lukten ellers, og gud vet hvem som har rørt dem før...

Da jeg jobbet på butikk før så unngikk jeg ta på meg selv på ansikt og andre steder på kroppen, mobilen min og slikt, var ofte en tur og vasket hendene. Viktig ha en god håndkrem. Var deilig da jobb dagen var slutt så jeg kunne vaske hendene og dra hjem. 

Anonymkode: 80f27...d19

Skrevet

Det er mye skumlere å berøre et hvilket som dørhåndtak, rekkverk eller tastatur. Frykten din er irrasjonell.

Anonymkode: 4fb63...533

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det på samme måte både med mynter og nøkler.

Skrevet

Hater mynter, gjort det siden jeg var liten. So glad da 50-øringen forsvant, den tok kaka! Tar ikke i det med mindre jeg virkelig må. Må også vaske meg godt.

Anonymkode: fa2f8...725

Skrevet

Husker en kompis dro skinnet på penis bak og så gnidde penisen på en mynt. Han betalte senere med den.

Anonymkode: c1657...3cd

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye skumlere å berøre et hvilket som dørhåndtak, rekkverk eller tastatur. Frykten din er irrasjonell.

Anonymkode: 4fb63...533

Jeg vil si handlekurver og handlevogner er det verste, de blir jo ALDRI vasket.  Like herlig handler jeg og setter meg noen ganger i bilen og spiser skolebolle.  Godt vi tåler mye.  :)

Skrevet
7 minutter siden, SupaWoman skrev:

Jeg vil si handlekurver og handlevogner er det verste, de blir jo ALDRI vasket.  Like herlig handler jeg og setter meg noen ganger i bilen og spiser skolebolle.  Godt vi tåler mye.  :)

Jeg har faktisk sett at kurvene og vognene ble vasket en gang, men kun den ene gangen. Så det skjer nok ikke for ofte! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...