AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Fortell 😀 Anonymkode: 20dec...9b2 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Ja, den kan noen party-triks som ''sitte bamse'', ''spille død'', ''snurre'', ''rulle'', ''snakke'', ''high five'' o.l Det mest nyttige er nok at han kan ''riste seg'' på kommando. Anonymkode: 80367...15c 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Min hund kan åpne skuffer å skap, skru av lyset og legge klær i vaskemaskin😅 Mitt favoritt triks er «å halte» fordi det har vert en av de mer vanskelige å tidkrevende å lære hunden😊 Anonymkode: aac2a...a25 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 Han kan danse, vinke og gjemme seg. Gjemme seg er litt morsomt, for han står inntil veggen eller noe med hodet gjemt. Han tror han er mindre enn han er 😂 så lenge han ikke ser oss.. 😂 Anonymkode: 9f22b...e92 1
Trolljeger Skrevet 7. november 2019 #5 Skrevet 7. november 2019 Han kan flere triks som vi har lært ham, men han har også er selvlært triks som går ut på å legge seg på rygge og «danse» for å få oppmerksomhet av fremmede. 1
Gjest Pompom Skrevet 7. november 2019 #6 Skrevet 7. november 2019 Gamlehunden min kunne nyse på kommando 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #7 Skrevet 7. november 2019 Hun tisser på kommando. Å spille død og andre tåpelige triks har jeg vært bevisst på å ikke lære henne. Hun er ikke en sirkusklovn. Anonymkode: 56e90...99e 1
Durinur Skrevet 7. november 2019 #8 Skrevet 7. november 2019 25 minutter siden, Pompom skrev: Gamlehunden min kunne nyse på kommando 😂😂😂 Haha, det var jo litt spesiell ting å kunne ja.
Gjest Pompom Skrevet 7. november 2019 #9 Skrevet 7. november 2019 2 minutter siden, Durinur skrev: Haha, det var jo litt spesiell ting å kunne ja. Egentlig en ganske bortkastet ting å kunne å 😂
Durinur Skrevet 7. november 2019 #10 Skrevet 7. november 2019 Haha, ja, spørs om du noen gang får bruk for det trikset.
Gjest Pompom Skrevet 7. november 2019 #11 Skrevet 7. november 2019 13 minutter siden, Durinur skrev: Haha, ja, spørs om du noen gang får bruk for det trikset. Hunden er død for flere år siden😅 Men det var underholdning for mennesker som kom på besøk da!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #12 Skrevet 7. november 2019 Jeg kan si "Hvor er x? Finn x!" når jeg leker gjemsel med barna også går han og finner barnet jeg spør etter. Har ikke lært han det med vilje, fant bare ut en dag at han kunne det. Anonymkode: c2e53...90a
Gjest Pompom Skrevet 7. november 2019 #13 Skrevet 7. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan si "Hvor er x? Finn x!" når jeg leker gjemsel med barna også går han og finner barnet jeg spør etter. Har ikke lært han det med vilje, fant bare ut en dag at han kunne det. Anonymkode: c2e53...90a Det gjorde min også 😍 flinke hunder ❤️
Skogshuldra Skrevet 7. november 2019 #14 Skrevet 7. november 2019 Bikkja min kan sitte når jeg ber om det, bli/vente når det er behov, la være å hoppe på folk som kommer på besøk, ti stille/ikke bjeffe umotivert i bikkjegården/inne, legge seg ned på plassen sin når jeg ber den, og hun går i buret når jeg sier natta. I tillegg trekker/løper hun ikke når jeg går med henne i bånd hvis jeg ber henne være rolig. Kan forskjell på nei og vær så god. Åhhh... Dette var jo ikke triks. Jaja. Så er hun vel bare en vel dressert jakthund,da.
Trolljeger Skrevet 7. november 2019 #15 Skrevet 7. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun tisser på kommando. Å spille død og andre tåpelige triks har jeg vært bevisst på å ikke lære henne. Hun er ikke en sirkusklovn. Anonymkode: 56e90...99e Har du barn? I så fall håper jeg de ikke driver med idrett, musikk, dans eller liknende. De er jo ikke sirkusklovner... 3
Neseblod Skrevet 7. november 2019 #16 Skrevet 7. november 2019 Hun kan ikke noen supertriks enda. Hun er bare 5 måneder gammel, så vi har prioritert å øve inn rutiner, kommandoer vi er avhengige av at hun lærer seg fort, roe ned o.l. Sitt, dekk, vent, pass, vær så god (ferdig med å vente), ned, her, rolig, navnet hennes og en klikkelyd for oppmerksomhet sitter godt. Æ-æ (nei) sitter også godt, men et høyt "HEII!!" må innimellom til når trassen slår inn skikkelig og bikkja blir akutt døv midt i en rampestrek. Hun er også veldig flink til å gi labb. Bare synd hun ikke klarer å gi baklabb, for det er egentlig ganske kjekt når labber og klør skal sjekkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå