Gjest renser Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Hei! Jeg tok min først blanding av dette nå kl 18 og det snakte helt forj...Blandet det med grapefrukt juice som også smaker PYTON! Jeg ble så kvalm at jeg spydde rett etterpå. 2 spørsmål: Siden jeg spydde er vel den gugge ute av kroppen da?? Skal jeg bare fortseette eller...Da "gjelder" jo bare 3 poser Er det mulig å heller drikke mdet med noe annet? Vanlig anpelsinjuice? Det var helt FORFERDELIG å få i seg og for angst bare tanken på at jeg har flere igjen :cry: Noen råd?
Nella Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Den grapefruktjuicen skal du jo først drikke klokka 21 i kveld eller hva det er sammen med olivenolje. Pulveret blander du i vann
Gjest Devana i.i Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Tror det er en grunn til at det er med Grapefruktjuice, men det skal jeg ikke si sikkert. Men uansett...Du kan jo prøve ferdig kuren enda du kastet opp første gangen. Det holdt jeg på å gjøre også (tok den for noen uker siden) men holdt det i meg. Håper det går bedre neste runde Lykke til!
Gjest renser Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 Nei, det gikk absolutt ikke bedre... Jeg skulle drikke neste glass og da jeg hadde kommet halvveis var det rett ut på do og Tror jeg aldri i verden har smakt noe så vondt! Så det ble 1,5 poser og jeg satt på do heeeele kvelden! Fikk vondt i holdet og ble helt utmatta av all så dette er definitivt ikke noe for meg! Ja, det var jo bare 350 kr rett ut av vinduet! :-x Og jeg som hadde gledet meg så.... :cry:
Gjest devana i.i Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 Skjedde det samme med meg... Jeg ble veldig skuffet. Men jeg tror rett og slett at kuren ikke er for alle. Det er ikke stort å gjøre med Kanskje det finnes noe annet vi kan prøve isteden..
Gjest renser Skrevet 26. mai 2005 #6 Skrevet 26. mai 2005 Skjedde det samme med meg... Jeg ble veldig skuffet. Men jeg tror rett og slett at kuren ikke er for alle. Det er ikke stort å gjøre med Kanskje det finnes noe annet vi kan prøve isteden.. Ja, det håper jeg virkelig... Den kuren som går over 2 uker...(Hva heter den da! :-x )...Det tror jeg bare er tabletter man tar i tillegg til vanlig mat! Det er nok bedre for oss, devana! Mn så er det 2 uker da! Ble veldig skuffet jeg også...Hadde gledet meg så mye! Helsekostdama sa at det kom til å være LITT UBEHAGELIG SMAK,men det for da være grenser! Jaja...Livet er for kort til å irritere seg over dette i dagevis! Takk for svar, uansett!
Celiclya Skrevet 26. mai 2005 #7 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har ikke så stor tro på en slik super-rask kur jeg. Ville heller prøvd en av de kurene som går over noen uker. Bio-Drain, A.Vogels rensepakke og Tonidren er 3 stk jeg har hørt mye om. Har selv prøvd Bio-Drain, men den var ikke noe for meg, så nå skal jeg prøve Tonidren. Vurderer en dobbelt kur - altså 6 uker for å være sikker på å få renset opp så godt som mulig.
Gjest Devana i.i. Skrevet 26. mai 2005 #8 Skrevet 26. mai 2005 Bio-drain har jeg prøvd, men merket ikke store forandringene. Gikk litt mer på do og tisset altså, men det ble nesten bare plagsomt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå