Gå til innhold

Ønsker alle tjukke damer en tynn mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker slik... så er jeg rundt 180cm og 78kg, så er jeg per definisjon for "tjukk" for ei som veier 130-140kg? For jeg liker best store damer, men de vil alle ha tynne menn. eller?

Anonymkode: 10a55...cc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nei, kanskje, det vil variere fra person til person. Da vekt ikke gjør at disse kvinnene tenker og tenner likt. 

Anonymkode: 37698...391

• Liker 6
Skrevet

Sats på å bli veltrent, det gjør nok susen.

Anonymkode: 41115...501

Skrevet

Har du møtt én tjukk dame, har du møtt én tjukk dame. De skjæres akkurat like lite under en kam som alle andre mennesker. 

• Liker 16
Skrevet

Tjukk dame her.. sammen med med skinnogbein mann somi tillegg er lavere enn meg. Men kunne også falt for en med mer på kroppen.. 

Anonymkode: 95383...84c

Skrevet

Nå er vel ikke jeg per definisjon tjukk, men lubben kanskje. 75kg og 172cm. Men jeg liker ikke én type menn, de har alle variert i høyde og form ellers, til og med ulik hudfarge og etnisitet. Men han jeg er forelsket i nå er bare et par cm høyere, og tynnere. Jeg har grudd meg litt til å være naken sammen, men det var bare utrolig deilig og følte ikke jeg var stort større enn han egentlig. 

Hva er det som gjør at man går etter én spesifikk kroppstype egentlig? 

Anonymkode: 38a61...bde

• Liker 1
Skrevet

Jeg er tykk dame, og vekten til mannen spiller da ingen rolle, har vært med slanke, veltrente, normale og overvektige.

Og de tykke damene jeg kjenner, er ikke sammen med tynne menn.

Anonymkode: 8195c...0ec

Skrevet

Jeg er en stor dame. Jeg har vært sammen med ei dame på 120 kg og ei dame på 48 kg. Hvorfor tror du vi som er store bare bryr oss om utseendet? 

Anonymkode: 06d09...934

• Liker 2
Skrevet

Jeg er tjukk dame på 86 kg og jeg likte før slanke menn og har hatt sex med tynne, MEN nå har jeg falt for en skikkelig stor fyr med både muskler og polstring , han løfter jern og spiser godt. Deilig fyr! Førsteinntrykket var at han er for stor, men så så han rett i sjela på meg og jeg er solgt. Vi har planlagt sex, men han har trukket seg hver gang pga min mentale helse dessverre. Begynner gi opp å få han. Men ingen andre menn interesserer meg. Veldig få har hans type kropp!!! Tidligere american football player profesjonelt og trent styrke i 19 år typ og elsker kjøtt og saus. Deilig!

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil helst ha en slank, trent eller litt lubben mann, alt etter som. Men jeg er dobbeltmoralsk ja. Jeg kunne aldri hatt sex med en som veide det samme som meg. Synes ikke tykke menn har bra kropp. Kvinner ser flotte ut som store, men ikke menn. Men det er min mening.

Du er jo slik selv? Du vil vel at kvinner skal være store og runde, så vi har jo alle vær vår smak.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje tjukke damer håper å kunne projisere noe av fettet på tynne menn. 

Anonymkode: 8801e...ea5

• Liker 1
Skrevet

Tvert i mot. Føler meg som en elefant og sliter med å slippe meg løs med noen tynne.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Anim92 skrev:

Tvert i mot. Føler meg som en elefant og sliter med å slippe meg løs med noen tynne.

Hvor stor er du da?

Skrevet
4 minutter siden, Trøndermann skrev:

Hvor stor er du da?

Rundt 95 kg, 170 høy

Skrevet
2 minutter siden, Anim92 skrev:

Rundt 95 kg, 170 høy

Okay. Ingen grunn til å føle seg som noen elefant da spør du meg, men det er jo så forskjellig hvordan man ser på dette med vekt. Jeg er vel det man kaller normalvektig, men har alltid likt damer med mye mer enn meg selv på kroppen 😊

Skrevet
9 minutter siden, Trøndermann skrev:

Okay. Ingen grunn til å føle seg som noen elefant da spør du meg, men det er jo så forskjellig hvordan man ser på dette med vekt. Jeg er vel det man kaller normalvektig, men har alltid likt damer med mye mer enn meg selv på kroppen 😊

Det er jo nettopp det da - man har forskjellige preferanser. Men i dagens samfunn der man helst skal se ut på en viss måte, føler jeg meg vel litt mer komfortabel med andre som da ikke er helt lik "idealet" selv. Med mindre de har uttrykt tydelig at de liker store damer. Da er det noe annet, da kan jeg føle meg sexy og slippe meg løs.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Anim92 skrev:

Det er jo nettopp det da - man har forskjellige preferanser. Men i dagens samfunn der man helst skal se ut på en viss måte, føler jeg meg vel litt mer komfortabel med andre som da ikke er helt lik "idealet" selv. Med mindre de har uttrykt tydelig at de liker store damer. Da er det noe annet, da kan jeg føle meg sexy og slippe meg løs.

Ser den da, vanskelig å ikke bli påvirket av hvordan samfunnet mener at en kropp skal være. Dessverre..

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sex med ei som var kjempetjukk, sikkert 120 kg, 180. Jeg 165, 55kg 

Hun skviste meg da hun satte seg oppå meg

Anonymkode: b9a41...a0c

Skrevet

Jeg er dame og lett overvektig. Jeg syntes menn som er litt overvektige ser bedre ut enn damer som er det samme.. Litt ølmage er bare fint :)

Anonymkode: 8e1dd...c50

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av annebanane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...