AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Folk kommer hjem etter jobb. - ser på Netflix - surfer på sosiale medier - henger på KG Hva får vi ut av det egentlig? Ikke veldig mye vil jeg påstå. MBGA Make booke great again Anonymkode: e7977...af2 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Avkobling, det er digg. Personlig kobler jeg like godt av med en god bok eller noe å strikke på. Anonymkode: b699d...e46 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Avkobling, det er digg. Personlig kobler jeg like godt av med en god bok eller noe å strikke på. Anonymkode: b699d...e46 Det er det jeg mener. Strikking og bøker er bra. Anonymkode: e7977...af2 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #5 Skrevet 6. november 2019 Verre at folk henger seg opp i bloggere og realitykjendiser. Av alle teite ting å bruke tida på... Anonymkode: c3f01...af4 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #6 Skrevet 6. november 2019 HVA folk bedriver tiden sin med kan være ganske interessant ja! Jeg synes det er veldig spesielt med folk som velgerå leser rubbel og bit de kommer over angående forskjellige "kjendiser" og bloggere. Deretter kommer de hit til Kvinneguiden bare for å sutre og klage over hva alle disse "kjendisene" holder på med, sier / gjør. Men hvorfor i all verden gidder folk egentlig å generere så himla mange klikk til alle disse bloggerne da?? Anonymkode: 1bd6a...892
SPOCA Skrevet 6. november 2019 #7 Skrevet 6. november 2019 Jeg finner det smått ironisk at du kritiserer folk for å se på tv eller henge på KG, når du gjør det samme selv. Men altså. Jeg liker mange ulike ting. Surfing, være aktiv på KG og se tv-serier er på en måte ikke enbetydende med at jeg ikke liker å gjøre andre ting. Jeg er også aktiv i frivillige aktiviteter, jeg elsker å lese bøker - og jeg studerer f.eks ved siden av å jobbe fulltid. Noen ganger det er det deilig å koble helt ut, og da er det godt å surfe på KG eller se en tv-serie. Og nei, jeg skammer meg altså ikke over det. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #8 Skrevet 6. november 2019 8 minutter siden, SPOCA skrev: Jeg finner det smått ironisk at du kritiserer folk for å se på tv eller henge på KG, når du gjør det samme selv. Men altså. Jeg liker mange ulike ting. Surfing, være aktiv på KG og se tv-serier er på en måte ikke enbetydende med at jeg ikke liker å gjøre andre ting. Jeg er også aktiv i frivillige aktiviteter, jeg elsker å lese bøker - og jeg studerer f.eks ved siden av å jobbe fulltid. Noen ganger det er det deilig å koble helt ut, og da er det godt å surfe på KG eller se en tv-serie. Og nei, jeg skammer meg altså ikke over det. Ja. Jeg er ikke perfekt. Anonymkode: e7977...af2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #10 Skrevet 6. november 2019 Jeg prøver noen ganger lese bok. Men det er for kjedelig går litt treigt? Anonymkode: 7f45f...be8
DavinaWin Skrevet 6. november 2019 #11 Skrevet 6. november 2019 Jeg synes det er så herlig befriende å slå på tven, sette virkeligheten på vent en time eller to og forsvinne litt inn i en fantasiverden mens jeg slapper av og lader batteriene. Så lenge man fullfører viktige gjøremål og er sosial ellers så ser jeg absolutt ingenting galt i det. Koser meg med seriene mine og er glad til, jeg🍿 1
Gjest Sirkelen Skrevet 7. november 2019 #12 Skrevet 7. november 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk kommer hjem etter jobb. - ser på Netflix - surfer på sosiale medier - henger på KG Hva får vi ut av det egentlig? Ikke veldig mye vil jeg påstå. MBGA Make booke great again Anonymkode: e7977...af2 Samfunnet trenger en kraftig dose av MBGA 😊
MrBart Skrevet 7. november 2019 #13 Skrevet 7. november 2019 Hva tenker du skjer om folk brukte tiden sin på faktabøker og dokumentarer? Tenker folk hadde stort sett vært som de er nå. Når alt kommer til alt er det følelsene som styrer våre valg og livsstil, ikke fakta. For de fleste handler følelsene om at man bruker tid på eget liv og ikke engasjerer seg i stort annet. Du vil ikke se mange mennesker løpe til gatene i demonstrasjoner over dårlig oppførsel eller urettferd. Du vil ikke se bedre stemmer på andre partier. Du vil ikke se særlig med endring av noe. Så hva er vitsen?
Gjest Sirkelen Skrevet 7. november 2019 #14 Skrevet 7. november 2019 6 minutter siden, MrBart skrev: Hva tenker du skjer om folk brukte tiden sin på faktabøker og dokumentarer? Tenker folk hadde stort sett vært som de er nå. Når alt kommer til alt er det følelsene som styrer våre valg og livsstil, ikke fakta. For de fleste handler følelsene om at man bruker tid på eget liv og ikke engasjerer seg i stort annet. Du vil ikke se mange mennesker løpe til gatene i demonstrasjoner over dårlig oppførsel eller urettferd. Du vil ikke se bedre stemmer på andre partier. Du vil ikke se særlig med endring av noe. Så hva er vitsen? Den viktigste oppgaven man har som menneske, er å være menneske. Og det ligger naturlig i oss et ønske om å utvikle og utfolde oss. Det blir man ved å leve et variert liv med ulike oppgaver, interesser og opplevelser, prøve å forstå litt av verden.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #15 Skrevet 7. november 2019 Hva er det som gjør at det å lese bøker er så annerledes og bedre enn å se på TV? Det er koselig å strikke og se på TV. Vanskelig å strikke og lese bok samtidig. Å lese en bok og dukke inn i den er også en flukt. Akkurat som å se på TV, være på sosiale medier og surfe på nett. Hallo! Det er ikke så forskjellig! Anonymkode: 5527f...807 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #16 Skrevet 7. november 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk kommer hjem etter jobb. - ser på Netflix - surfer på sosiale medier - henger på KG Hva får vi ut av det egentlig? Ikke veldig mye vil jeg påstå. MBGA Make booke great again Anonymkode: e7977...af2 Jeg synes det er verre at de såkalte nyhetsmediene (NRK, VG, Dagbladet) bruker sinnsykt mye plass på å skrive om hva som skjedde i ett eller annet tv-program dagen før. De som er interesserte i disse realityshowene, ser vel på dem? Så hva er greia med å skrive massevis om tv-showene under såkalte "nyheter"? Viktige saker drukner jo blant artikler om d-kjendiser som synger, danser, oppholder seg på en gård, gjør ett eller annet helt uinteressant. Anonymkode: 8d2cc...d04 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå