Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst være litt synsk jeg også..er jo utrolig praktisk da[:D] går det an å trene seg til å bli det eller er man bare det? isåfall hvordan kan man trene seg opp?

Anonymkode: 29695...6a3

Gjest Elseby13
Skrevet

Du kan ikke bli synsk, fordi ingen er synske. Det er bare tull og fanteri!

Skrevet

Ja, alt kan trenes. Du må gjøre indre arbeid, ha en spirituell praksis, være i hjertet. Bli kjent med dine guider og engler, samt hvordan de kommuniserer med deg. Meditasjon, fysisk aktivitet osv, lære å være i kjærlighet i praksis, og å håndtere og forstå frekvens og vibrasjon.

Anonymkode: 9369a...1b1

• Liker 2
Skrevet

Du blir født med evnen. Sikt kan ikke trenes opp, det er bare fake da.

Anonymkode: c48ca...8e7

Skrevet

Lære deg å tyde mennesker, hva de sier og hva de vil utifra kroppspråk og nyanser av setninger. Og vips, fremstår du synsk

Anonymkode: b930a...f60

• Liker 1
Skrevet

Er ikke akkurat synsk, men har lært meg å kommunisere telepatisk med dyr og har kanskje fått en bedre intuisjon i prosessen. Har også opplevd etterpå å få beskjeder fra en avdød. Jeg trodde ikke jeg kunne noe sånt når jeg begynte med det, men er veldig glad i dyr og det var det eneste kriteriet for å gå på kurs i det.
På dette kurset snakket vi med en hest blant annet, og da jeg opprettet kontakt med denne hesten fikk jeg en "film" av at hesten ble slått over hodet med noen brune tøyler. Eieren satt der da vi gikk gjennom samtalene, og jeg sa jo bare det jeg hadde fått opp. Da fortalte en tvers over bordet fra meg at hun også hadde sett dette, men hun hadde sett at hesten ble slått med "noe brunt". Hun hadde ikke peiling på hesteutstyr så hun visste ikke hva det var. Hun hadde ikke villet fortelle dette pga hun var redd det var feil. Men eieren kunne fortelle at hesten hadde blitt satt bort på fòr, og de visste noe hadde skjedd for den var nervøs da den kom tilbake og det var derfor de ville ha en samtale med den. 

Jeg begynte på skole etter dette, og fant ut at det er lett å få "noe", men det krever noe å finpusse teknikken for å få svar på konkrete spørsmål etc. Man begynner også ofte å overtenke, mens når man er nybegynner så bare skriver man ned hva som helst som man får inn, man er mindre kritisk.

Så det var starten på min reise i "overnaturlige evner" som man kaller det 😄 Vet ikke hvor det ender, men vil gjerne utvikle intuisjonen mer slik at det er lettere å ta personlige valg for eksempel. Og også kunne oppfatte beskjeder fra guider på den andre siden. Men jeg er så dårlig på å øve på det, det krever en viss disiplin å utvikle dette. Å bli "synsk" på den måten at man ser fremtiden tror jeg nok aldri kommer til å skje meg, og jeg ønsker ikke det heller.

Anonymkode: ce9e2...ad8

Skrevet

Det som kalles "evner" er egentlig naturlig for alle mennesker, vi har bare blitt avstumpet men det er på full vei til å bli skrudd på igjen for fullt hos alle som ønsker det. men som alle andre ting, det krever jobb og innsats.

Og det er heller ikke snakk om en evne, det er en fordypning av sansene vi allerede har. Så alle har noe eller flere kan være god på. Jeg for eksempel ser ikke så mye enda, men jeg hører, føler og vet.

Anonymkode: 9369a...1b1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...