AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Noen i 30-40 åra som driver på med det? Enten du er i forhold med vedkommende eller ikke Anonymkode: d1abd...7b5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Tørrpuling er undervurdert! Noe av det diggste som finnes som forspill! Kline og kose og gnikke mot hverandre..... Anonymkode: 7eb87...333 11
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tørrpuling er undervurdert! Noe av det diggste som finnes som forspill! Kline og kose og gnikke mot hverandre..... Anonymkode: 7eb87...333 Noen ganger bør man til og med stoppe der for å ikke bli skuffet... Anonymkode: 54939...dd1 5
Moden dame Skrevet 6. november 2019 #4 Skrevet 6. november 2019 Jeg gjør det for lite! Å sitte overskrevs på fanget for eksempel, starte i det små og så la seg rive med. Deilig... 9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #5 Skrevet 6. november 2019 3 timer siden, Moden dame skrev: Jeg gjør det for lite! Å sitte overskrevs på fanget for eksempel, starte i det små og så la seg rive med. Deilig... Hun jeg er litt forelsket i prøver seg ofte på dette for tiden... 🙂😅 Anonymkode: d1717...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #6 Skrevet 6. november 2019 Hvor gamle er dere og hvordan prøver hun? Prøver ikke du? Anonymkode: d1abd...7b5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #7 Skrevet 6. november 2019 jeg er i 20 årene og jeg liker det. flere ganger exen gjorde det med meg. eneste var at det ofte gikk for han på buksen min. Anonymkode: cf6f0...c5b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #8 Skrevet 6. november 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere og hvordan prøver hun? Prøver ikke du? Anonymkode: d1abd...7b5 Nei, jeg har ikke prøvd ennå. Har ikke føltes helt riktig. Anonymkode: d1717...9b9
SardintrollReturns Skrevet 6. november 2019 #9 Skrevet 6. november 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er i 20 årene og jeg liker det. flere ganger exen gjorde det med meg. eneste var at det ofte gikk for han på buksen min. Anonymkode: cf6f0...c5b Det er ulempen helt klart, spesielt om du er hos ham og ikke omvendt, pinlig å gå hjem med hans flekker på buksa.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #10 Skrevet 6. november 2019 2 minutter siden, SardintrollReturns said: Det er ulempen helt klart, spesielt om du er hos ham og ikke omvendt, pinlig å gå hjem med hans flekker på buksa. vi var som regel hjemme hos han siden han hadde best plass. det var noen turer på bussen hjem med våte flekker Anonymkode: cf6f0...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #11 Skrevet 6. november 2019 Tørrpuling kan være digg det:) Men har vel mest erfaring med... halvt-tørr puling? Altså, ereksjon og lubrikasjon og kontakt mellom dem, men ingen penetrering. Anonymkode: e1a89...a48 4
SardintrollReturns Skrevet 6. november 2019 #12 Skrevet 6. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: vi var som regel hjemme hos han siden han hadde best plass. det var noen turer på bussen hjem med våte flekker Anonymkode: cf6f0...c5b Akk ja, da er det en fordel å ha en lang trøye eller genser man kan trekke nedover. xD
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #13 Skrevet 6. november 2019 2 minutter siden, SardintrollReturns said: Akk ja, da er det en fordel å ha en lang trøye eller genser man kan trekke nedover. xD om jeg hadde vært så heldig. han valgte tidspunktene godt når jeg kun gikk med kort topp og og kort skinnjakke, med lyse jeans selvsagt 🙄 Anonymkode: cf6f0...c5b
SardintrollReturns Skrevet 6. november 2019 #14 Skrevet 6. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: om jeg hadde vært så heldig. han valgte tidspunktene godt når jeg kun gikk med kort topp og og kort skinnjakke, med lyse jeans selvsagt 🙄 Anonymkode: cf6f0...c5b Auda, ja da er det ikke bare bare å skjule flekkene, jeg lærte også tidlig at å jukke på typen mens jeg hadde på lyse jeans ikke var noen god ide når jeg var hos ham. xD Nå spiller det heldigvis ingen rolle hva jeg har på meg nå som vi bor sammen.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #15 Skrevet 6. november 2019 6 minutter siden, SardintrollReturns said: Auda, ja da er det ikke bare bare å skjule flekkene, jeg lærte også tidlig at å jukke på typen mens jeg hadde på lyse jeans ikke var noen god ide når jeg var hos ham. xD Nå spiller det heldigvis ingen rolle hva jeg har på meg nå som vi bor sammen. nei da gjør det ikke så mye. jeg lærte ikke så fort av det, og ble jo så kåt av at han holdt på med meg sånn. han sprutet noe så voldsomt ogå når han fikk lov til å jokke eller runke på meg. Anonymkode: cf6f0...c5b
SardintrollReturns Skrevet 6. november 2019 #16 Skrevet 6. november 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei da gjør det ikke så mye. jeg lærte ikke så fort av det, og ble jo så kåt av at han holdt på med meg sånn. han sprutet noe så voldsomt ogå når han fikk lov til å jokke eller runke på meg. Anonymkode: cf6f0...c5b Kjenner til det, er lettere sagt enn gjort å løsrive seg når man er midt oppi det.
Gjest Holly00 Skrevet 7. november 2019 #17 Skrevet 7. november 2019 (endret) Er i midten av 20 årene da, men svarer alikevell😊 Tørrpuling er veldig deilig, bruker det ofte som forspill. Sitte over han mens han koser med brystene mine. Det er tennende det! Endret 7. november 2019 av Holly00
MuffinStud Skrevet 7. november 2019 #18 Skrevet 7. november 2019 Første date med hun jeg nå er gift med, havna vi i senga. Egentlig for å sove men vi koste og deretter tørrgnikka med klærne på. Det var både hot, digg og vi kunne gi uttrykk for hvordan vi følte. Du får en ganske bra peiling på hvordan sexen ville vært. Det har også en renere overgang fra foreplayet. Man trenger ikke sette alt på pause for å få av seg klærne. Og fokuset holdes på personene heller enn å bli stimulert mest mulig nedentil.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #19 Skrevet 7. november 2019 Å ligge på siden å legge penis mellom bena på jenta å knulle henne mellom lårene er deilig. Kommet mange ganger av det😋 Anonymkode: 71c22...413 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #20 Skrevet 8. november 2019 Gjør det ofte alene. Gnir meg😊 Anonymkode: 942c2...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå