AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 En eks putta den inn analt mens jeg sov. Tenker mye på dette, har opplevd det flere ganger i «rett hull» men det har aldri plaget meg annet enn at det er irritetende der og da. er at det er rumpa som gjør det så kvalmende, krenkende, skamfullt og ekkelt. Fortalte dette til 3 personer jeg stoler på, deriblant min søster. Hun fortalte det videre, sånn at nå vet «alle» det og jeg får høre det igjen på bygda. dette sliter veldig på meg, da jeg føler det har gitt meg en merkelapp, og jeg føler meg liten og skamfull. hvis du hadde hørt dette, hva hadde du tenkt da? Hvordan hadde du sett på meg? Hadde du sett dette fremfor meg som person? Anonymkode: fb4d1...af1 1 1
Mezzosoprena Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Jeg skjønner ikke at hvilket hull skal være avgjørende for hvor ille du føler dette her - det er rimelig uakseptabelt uansett da hvis det ikke er er greie dere allerede har snakka om at er greit å gjøre. Og helt ærlig, hvis man ikke vil at ting skal ut, forteller man det ikke til noen. 'cause two can keep a secret if one of them is dead... 14
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 Jeg tenker at han som putter ting i deg når du er sovende og ikke ved din fulle bevissthet bør anmeldes. Bygda henger etter ser jeg. Anonymkode: 11d26...ce7 23
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #4 Skrevet 6. november 2019 Hadde bedt søsteren om å dra til helvette, for ei kjerring som sprer sånne ting på bygda! Å at du er den som har fått en merkelapp er meg en gåte, det er jo mannen som burde bli hengt ut i så fall. Anonymkode: 02868...997 28
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #5 Skrevet 6. november 2019 Det hadde jeg ikke giddet å ofre en tanke. Liker analsex selv og for meg er det like naturlig som vanlig sex. Håper du har byttet ut typen. Anonymkode: f6105...c0b 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #6 Skrevet 6. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde bedt søsteren om å dra til helvette, for ei kjerring som sprer sånne ting på bygda! Å at du er den som har fått en merkelapp er meg en gåte, det er jo mannen som burde bli hengt ut i så fall. Anonymkode: 02868...997 Ja skjønner hva du mener, men jeg er redd jeg har blitt hun som alle tenker «oi, det var hun som han putta den i rævva på mens hun sov», den.. Anonymkode: fb4d1...af1 1
Mezzosoprena Skrevet 6. november 2019 #7 Skrevet 6. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja skjønner hva du mener, men jeg er redd jeg har blitt hun som alle tenker «oi, det var hun som han putta den i rævva på mens hun sov», den.. Anonymkode: fb4d1...af1 Det er seriøst ingen som gidder å tenke på slik - tro det eller ei 🙂 17
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #9 Skrevet 6. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: En eks putta den inn analt mens jeg sov. Tenker mye på dette, har opplevd det flere ganger i «rett hull» men det har aldri plaget meg annet enn at det er irritetende der og da. er at det er rumpa som gjør det så kvalmende, krenkende, skamfullt og ekkelt. Fortalte dette til 3 personer jeg stoler på, deriblant min søster. Hun fortalte det videre, sånn at nå vet «alle» det og jeg får høre det igjen på bygda. dette sliter veldig på meg, da jeg føler det har gitt meg en merkelapp, og jeg føler meg liten og skamfull. hvis du hadde hørt dette, hva hadde du tenkt da? Hvordan hadde du sett på meg? Hadde du sett dette fremfor meg som person? Anonymkode: fb4d1...af1 Det er nok mere du enn bygda som holder liv i dette. Nyhetsverdien av dette er liten. Slikt er morro for enkelte en kort stund, så et det glemt eller uinteressant. Mange av dine sambygdinger har sikkert mye på «samvittigheten». Uten at det er fortalt til noen kan vi gå ut fra at flere av dem har hatt besøk analt, og mange av kvinnene har sikkert slikket og suget på en mannetiss, på samme måte som mennene har hatt ansiktet og tungen begravet i ei våt dåse. Isolert sett ganske absurd, men det er slikt vi mennesker driver med i visse settinger og er akseptert som naturlig. Når du møter et par med barn på gata, har de med dette faktisk bekreftet for omverden at «vi har pult». Jeg mener med dette at du på ingen måte skiller deg ut fra mengden på en negativ måte. Du er et menneske, og uendelig mye mer enn noen som har mottatt noen bak; du var jo ikke engang den aktive part, så hold hodet høyt (og ikke del for mye av intime detaljer med din søster 😊) Mann 50+ Anonymkode: fc010...06d 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #10 Skrevet 6. november 2019 Hadde tenkt at både kjæreste og søster burde byttes ut. Anonymkode: 36521...ec3 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #11 Skrevet 6. november 2019 Jeg tenker at om han får den inn der mens du sover, så er du rimelig slapp i fiseringen... Anonymkode: cee0f...168
Crema Skrevet 6. november 2019 #12 Skrevet 6. november 2019 Eksen din voldtok deg. Det er han som burde føle seg skamfull og flau. Ikke deg. Jeg veit ikke hvordan det er å bo i ei lita bygd hvor ryktet går fort men jeg veit at det han gjorde mot deg var uakseptabelt og ULOVLIG. Det eneste jeg ville tenkt om jeg hørte om en jente som var blitt utsatt for overgrep er at jeg håper drittsekken som gjorde det mot henne fikk sin straff. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #13 Skrevet 6. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at om han får den inn der mens du sover, så er du rimelig slapp i fiseringen... Anonymkode: cee0f...168 Ja, det var ganske vått der bak og jeg var avslappet, så den gled rett inn vil jeg tro. Han mener selv det ikke var hele penis da, bare «hodet litt inn og ut» som han selv sa.. Anonymkode: fb4d1...af1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #14 Skrevet 6. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var ganske vått der bak og jeg var avslappet, så den gled rett inn vil jeg tro. Han mener selv det ikke var hele penis da, bare «hodet litt inn og ut» som han selv sa.. Anonymkode: fb4d1...af1 Hvorfor er du våt I rumpa?? Anonymkode: b7bd8...f27 1
Ripshagen Skrevet 6. november 2019 #15 Skrevet 6. november 2019 Er så lett å se når det er menn som er bak disse rare trådene. Syk fantasi du har forresten...
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #16 Skrevet 6. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du våt I rumpa?? Anonymkode: b7bd8...f27 Fordi vi hadde hatt sex da vi la oss🙄 bare det er irriterende nå, hater dette Anonymkode: fb4d1...af1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #17 Skrevet 6. november 2019 7 minutter siden, Ripshagen skrev: Er så lett å se når det er menn som er bak disse rare trådene. Syk fantasi du har forresten... Du tror det hjelper meg som har opplevd dette å høre at det ville vært en syk fantasi? Når jeg strever med at jeg føler meg ekkel og annerledes pågrunn av derre, og du Understreker følelsene mine med å putte mine opplevelser under «syke fantasier».. Anonymkode: fb4d1...af1 1
Ripshagen Skrevet 6. november 2019 #18 Skrevet 6. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tror det hjelper meg som har opplevd dette å høre at det ville vært en syk fantasi? Når jeg strever med at jeg føler meg ekkel og annerledes pågrunn av derre, og du Understreker følelsene mine med å putte mine opplevelser under «syke fantasier».. Anonymkode: fb4d1...af1 Det er så absolutt en syk fantasi å ha. Det kan du ikke nekte på.
Gjest Familytree Skrevet 6. november 2019 #19 Skrevet 6. november 2019 Jeg ville ha sett søsteren din og de to andre som sladder som ikke kan holde hemmelighet. Jeg ser på deg som en jente med en seksuell anekdote som enhver person. Og kjæresten din, jeg vil be ham om ikke å prøve analsex uten samtykke.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #20 Skrevet 6. november 2019 Har du skrevet om dette før? Sikker på at jeg har lest dette tidligere. Uansett så er det kjæresten din gjorde ikke greit. Og at søsteren din fortalte det videre? Ikke greit det heller! Anonymkode: 5bcbd...3a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå