AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Jeg er 22 år gammel og kunne tenke meg en utdannelse i forsvaret. Jeg har ikke vært i førstegangstjenesten, dum som jeg var da jeg var ungdom og takket nei. Jeg har heller ikke søkt tidligere utdanning i forsvaret selvom jeg hele tiden har visst at det er det jeg vil fordi jeg har hatt kjærste (dum som jeg var da også, og lot det komme i veien). Men nå er jeg singel og vil jobbe ræva av meg for å klare opptakskravene. Spørsmålet mitt er om jeg er for gammel? Anonymkode: 22512...e8a
addict Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Nei, du har mulighet fram til du fyller 28 er det vel?
Blålilla Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 Ikke for sent. Men forbered deg godt, også på det psykiske
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #4 Skrevet 6. november 2019 15 minutter siden, Blålilla skrev: Ikke for sent. Men forbered deg godt, også på det psykiske Har du noe erfaring? Anonymkode: 22512...e8a
Blålilla Skrevet 6. november 2019 #5 Skrevet 6. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noe erfaring? Anonymkode: 22512...e8a Ja
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #6 Skrevet 6. november 2019 15 minutter siden, Blålilla skrev: Ja Gjerne fortell litt om hvordan det er (psykisk) jeg tåler mye, men er ikke stein hard.. Anonymkode: 22512...e8a
Blålilla Skrevet 7. november 2019 #7 Skrevet 7. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjerne fortell litt om hvordan det er (psykisk) jeg tåler mye, men er ikke stein hard.. Anonymkode: 22512...e8a Les deg opp på forhånd på Forsvarets sider. Det viktigste er at du bestemmer deg på forhånd for å gjennomføre og aldri vurderer noe annet underveis. Tro heller aldri at du er ferdig før dere er ferdig. F eks kan dere tro at en hard øvelse skal vare i 5 dager fordi det er uttalt og på planen. Når du da haler ut det siste av motivasjon og krefter den siste dagen så må du håndtere å få beskjed om at øvelsen fortsetter i et uvisst antall dager til. Mye usikkerhet, så vær 100% i nået og koble ut alt annet. Søvn, seng, mor og far, trygghet og varme.... det må du skru av. Alle øver på de fysiske opptakskravene, men mange glemmer den psykiske biten. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå