Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Stearinlys, middager, vin, søte meldinger, flørtende blikk, regn, sommer, solnedganger, hold i hånda, sex, se film sammen, massasje, blomster....

Gjest Anonymous
Skrevet
Stearinlys' date= middager, vin, søte meldinger, flørtende blikk, regn, sommer, solnedganger, hold i hånda, sex, se film sammen, massasje, blomster....

Alt over + lapp på speilet med hemmelig beskjed, små presanger (store og, for all del) ynglingssjokoladen(e), blomster på jobb.

:hjerte:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jepp, blomster på jobb er en vinner! :D

Skrevet

Det mest romantiske jeg har opplevd var da en jeg var veldig forelsket i klipte tåneglene mine!

Gjest Anonymous
Skrevet
Det mest romantiske jeg har opplevd var da en jeg var veldig forelsket i klipte tåneglene mine!

???? :o

Gjest gjesta
Skrevet

Overraskelser....

Feks billetter til en konsert han vet jeg vil gå på.

En deilig middag ute..

Når vi snakker om fremtiden, og at han gleder seg sånn..

Skrevet

Romantisk for meg trenger ikke være store gaver eller voldsomme overaskelser, det er de små tingene i hverdagen som viser at han er gla i deg som er viktigest:) Det mest romantiske jeg har opplevd må faktisk være da jeg spurte eksen min om han kunne legge igjen en røyk til meg når han dro på jobb siden jeg var tom, når jeg våknet den morgene og kom på kjøkkenet hadde han skrevet jeg elsker deg med røyker utover kjøkkenbordet:)det var bare såååå søtt. Lurer den dag idag på hvor han fikk så mye røyk fra men men:)

• Liker 1
Skrevet

Små ting som viser at han bryr seg om meg og legger merke til hva jeg liker får meg til å smelte. Kjøp av yndlingsgodteriet, en cd eller dvd jeg har snakket om, en genser, ta oppvasken..

Fysisk kontakt er også veldig romantisk, fordi jeg ikke er vant til det fra tidligere forhold. Klemmer, kyss, en arm omkring meg eller at han stryker meg over håret... Bagatell for mange kanskje, men nytt og fantastisk for meg..

Skrevet

Mest romantiske? Som i morges da samboer skulle på jobb (drar et par timer før meg). Han står opp dusjer og kommer tilbake under dyna til meg og hvisker han bare må ligge inntil meg litt til før han går :hjerter:

Gjest Embla s
Skrevet

Det jeg syns er mest romantisk, er bittesmå, enkle oppmerksomheter som det ligger snev av omtanke/hukommelse/fantasi/innlevelse bak. Blomster er med andre ord ikke tingen for meg (selv om jeg selvf. setter pris på vakre blomster!).

Skrevet

Jeg synes ofte det spontane er det mest romantiske, og handlinger er mer romantisk enn ting. Stearinlys, blomster og middag er greit nok, men ikke fullt ut romantisk for meg.

Å våkne midt på natten og oppdage at sambo også er våken og ligge og kose og prate om alt mellom himmel og jord, det er romantisk. Søte ord, klemmer og kyss, når han masserer føttene mine om kvelden, holder rundt meg mens vi står i rulletrappa på et kjøpesenter, alt dette er mye mer romantisk for meg enn blomster og middag.

Skrevet

Jeg syns det er romantisk når mannen min gjør noe, bare for å glede meg, som ikke han får noe utbytte av,hvis dere skjønner hva jeg mener.. noe helt uegoistisk, bare for å gjøre meg glad eller vise at han er forelsket i meg! Litt klundrette forklart, men dere skjønner kanskje..

• Liker 1
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes det er romantisk at par har et lite skrin som bare er deres og som inneholder intern humor, minner osv... det er virkelig romantisk. ellers synes jeg det er romantisk å gå tur i skogen eller byen, lørdagskvelder sammen med god mat, å planlegge bue, å sånne tradisjonsting som dere for eksempel gjentar hvert år. Teltturer, å tenne bål, å finen en ensom badeplass og bade ..og ellers mye mere, men det var dette jeg kom på...

Annonse
Skrevet

Eller når han sender meldinger om at;

Kom på at jeg er veldig glad i deg!

Smelter meg sånne ting.

Mer også, men det er allerede nevnt over.

• 15 år senere...
Skrevet

Å få sjokolade og blomster 😍

å bli overrasket med noe jeg liker

Skrevet

Små ting i hverdagen. Holder rundt meg når det er kaldt ute, stryker meg over ryggen når jeg sitter på sofakanten og drikker, holder hender ute, følger meg, tar bussen og venter helt til den kommer. 

• Liker 1
Skrevet

At han husker små detaljer om meg eller ting jeg/vi har gjort🥰 Vet ikke hvorfor, bare blir ufattelig glad om han for eksempel sier 《husker du den låten der, den hørte vi på når vi gjorde blablablabla》og andre småting som gjør at jeg vet han er oppmerksom.

Anonymkode: d3240...2c4

• Liker 3
Skrevet

Telttur 😊

Anonymkode: 3f646...654

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...