AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Kom plutselig på noe jeg sa og gjorde under akten med han jeg holder på med, å ble veldig skamfull. Tenk om han tolket det feil?! Det var første gang vi lå sammen, og jeg var så overmoden for det. Jeg rei han, både kjente og hørte det var en dam der nede og sa: "herregud så våt jeg er!! (egentlig litt frustrert siden det blir vel lite friksjon), nei dette er ikke vits i" så fniste jeg litt og gik heller ned på han. Ut av det blå nå slo det meg at dette kunne kanskje mistolkes??! Anonymkode: a7e8a...578
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Det du sa om at du var så vår, var sikkert hyggelig å høre, men hadde kanskje lurt på hvorfor du sa at "nei dette er ikke vits i". Ville vel kanskje lurt på hvorfor det ikke var vits i, og kunne vel tenkt tanken at dette gir henne ingenting, så hadde jeg lurt på hvorfor hun ble så våt visst det ikke ga henne noe. Men det aller enkleste er bare å snakke med han så er den saken ute av verden. Anonymkode: d2048...e19 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 Å herlighet så ekkel følelse jeg fikk nå 🙈🙈🙈🙈🙈 Anonymkode: a7e8a...578 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #4 Skrevet 6. november 2019 Dør faktisk litt av skam 😥 Anonymkode: a7e8a...578 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #5 Skrevet 6. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herlighet så ekkel følelse jeg fikk nå 🙈🙈🙈🙈🙈 Anonymkode: a7e8a...578 Var ikke min mening at du skulle føle deg ekkel, men bare gi deg min versjon av hvordan det kunne oppfattes. For det første så høres du ut som en livlig sengepartner som er ganske rett frem, at du ble veldig våt var jo bare positivt. Men dette er veldig enkelt å avklare med han, det er ikke sikkert han har reagert på det engang, men da får ihvertfall du det ut av tankene. Anonymkode: d2048...e19
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #6 Skrevet 6. november 2019 Hvordan skal jeg fikse dette? Ser han ikke før om 2,5 uke. Skal jeg skrive en slags unnskyldning eller? Hvordan hadde du som mann tatt det om hun som er forelska i deg sendte en mld og beklagde å muligens ha sagt noe som slettes ikke var ment som det kanskje hørtes ut? Sjarmert eller tenkt "hva slags gal kvinne er dette"? Føler noe må gjøres iallefall Anonymkode: a7e8a...578
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #7 Skrevet 6. november 2019 Kontakt han og si at du i ettertid har gått og tenkt på hva du sa, og ikke klarer å la det gå uten å forsikre deg om at han ikke har tolket det feil. Det kan vel ikke slå feil 🙂 Anonymkode: aeb56...91a 2
Moden dame Skrevet 6. november 2019 #8 Skrevet 6. november 2019 Ikke kommenter det! I alle fall ikke for å oppklare det. Du kan eventuelt si 'Du gjorde meg så våt!' og bygge positivt opp til neste gang. Beklager for å gi motsatt råd av forrige taler, men verden er full av motsigelser 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #9 Skrevet 6. november 2019 Kanskje jeg har ødelagt hele greia nå. Hvordan i alle dager kunne jeg finne på å være så korttenkt!! Blir så utrolig lei meg. Hadde vi hatt planer til helgen hadde jeg tatt det ansikt til ansikt da, men det er 2,5 uke til vi sees, og vi bruker ikke å ringe hverandre i hverdagen, det er liksom litt neste steg i relasjonen. Anonymkode: a7e8a...578
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #10 Skrevet 7. november 2019 Du sa overhodet ikke noe veldig teit nei.. gutter tenker ikke så langt, tro meg😂 for han er det bare positivt å høre at du ble kjempevåt. Det betyr at du tenner på han. Og når jenta blir så våt så mister man all friksjon, det er helt naturlig. Han skjønte nok at «dette går ikke». Så du var i grunn kjempegod sexpartner som gikk ned på han for å gi han en happy ending uansett. Du satte hans behov foran dine egne. Så helt ærlig så ville jeg ikke kommentert det i det hele tatt. Isåfall spøke om at du ble «alt for våt». Men ikke lag en stor greie ut av det. Når jeg blir så våt så bare fortsetter vi til jeg har kommet (selv om det er litt lite friksjon), så tørker vi oss litt med håndkle og fortsetter så kommer han. Hehe Anonymkode: ea60a...76d 1
MuffinStud Skrevet 7. november 2019 #11 Skrevet 7. november 2019 (endret) Ja, "dette var det ikke noe vits i" kan nok stikke litt. Men du mente det jo ikke slik. Du mente at du var overkåt (på han) så det ble litt oversmøring. Alt dette er jo komplimenter. Snakk med han eller sy det elegant inn i neste foreplay eller puteprat. Hvis du ser at du trenger å smøre litt ekstra på, så ta en liten hvit løgn og si at at du kjente at det begynte å renne. Sikkert ikke lett å holde stemningen første gang man kjenner man etterlater seg noe på han du rir eller at det er på vei mot sengetøyet. Hvis ikke det får han til å føle seg som en attraktiv elsker, så vet ikke jeg. For det du sier er jo at du "aldri" har vært så kåt før som med han. Endret 7. november 2019 av MuffinStud 1
Ansagt Skrevet 7. november 2019 #12 Skrevet 7. november 2019 Hadde du gitt opp og avslutta sexen så hadde det nok vært noe å lure på. Men det gjorde du ikke. Du sugde han. Det er jo jackpot for han det, fin variasjon😃. Tror ikke du skal tenke et sekund en gang på at dette ble negativt oppfattet! Hans versjon er jo at han fikk plutselig litt «special treatment“ midt inni. Det er ganske deilig innimellom penetreringen det, og egentlig alltid😉👌🏽
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #13 Skrevet 7. november 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom plutselig på noe jeg sa og gjorde under akten med han jeg holder på med, å ble veldig skamfull. Tenk om han tolket det feil?! Det var første gang vi lå sammen, og jeg var så overmoden for det. Jeg rei han, både kjente og hørte det var en dam der nede og sa: "herregud så våt jeg er!! (egentlig litt frustrert siden det blir vel lite friksjon), nei dette er ikke vits i" så fniste jeg litt og gik heller ned på han. Ut av det blå nå slo det meg at dette kunne kanskje mistolkes??! Anonymkode: a7e8a...578 Det kan misstolkes dit at du mener at pikken var for liten eller du for vid, sånn at det ikke var noe poeng å fortsette sexen.😅🙈 Hadde dødd litt innvendig av det, så skjønner hva du mener.😬 Anonymkode: f0c24...c18 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #14 Skrevet 7. november 2019 Skriv at du fortsatt er VÅT! Anonymkode: 21af1...5b6 1
BergenAnonym Skrevet 7. november 2019 #15 Skrevet 7. november 2019 Ikke tenk på det. Går det ikke over, si at du ikke mente noe med det. Keep it simple
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå