AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Hei. Jeg og far har barna 50/50. Denne uken er de hos han, og datteren min (under 10) ringer meg får å spørre om hun kan gå til NRK, synge på TV, framfor dommere. Dette blir også langt ut på NRK super. Jeg liker ikke dette, men far er ikke den som tar hensyn til noe. Han kjører på uansett konsekvenser. Det jeg lurer på er om far kan gjøre dette uten mitt samtykke? Det er snakk om TV-innspilling. Stå å synge og håpe på å komme videre, og etterpå blir det lagt ut på nett. Anonymkode: 46e95...d4c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Hvilke "konsekvenser" er det du mener far ikke tar hensyn til i denne saken? Eneste jeg kan se, er at datteren deres kanskje begynner å grine litt hvis hun ikke går videre i konkurransen og ikke vinner. Det tåler hun vel? Å få det filmet og lagt ut på NRK er heller ikke verdens undergang, synes jeg da. Men jeg aner at du er av annen oppfatning? Anonymkode: 2b057...34d 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilke "konsekvenser" er det du mener far ikke tar hensyn til i denne saken? Eneste jeg kan se, er at datteren deres kanskje begynner å grine litt hvis hun ikke går videre i konkurransen og ikke vinner. Det tåler hun vel? Å få det filmet og lagt ut på NRK er heller ikke verdens undergang, synes jeg da. Men jeg aner at du er av annen oppfatning? Anonymkode: 2b057...34d Jeg mente ikke denne saken. Generelt. Ja, jeg er ikke helt for det. Datter synes nok dette er spennende å gøy. Men det er enkelte ting som gjør at jeg ikke liker dette. Så igjen, derfor lurer jeg på om far har lov til dette uten mitt samtykke. Anonymkode: 46e95...d4c
Gjest Warrior Skrevet 6. november 2019 #5 Skrevet 6. november 2019 Selvfølgelig kan han det. Han er faren! La nå jentungen få synge på TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå