AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Hei hei, Jeg har en Chihuahua på 14 år som nekter å gå ute nå som det er så kaldt! Føler jeg har prøvd masse klær, men de fleste klær blir så utrolig "ruvende" og har hals osv som bare plager henne. Hun er korthåret, men ganske "kort" i halsen, så bekledningen kan ikke ha lang hals, da klarer hun liksom ikke bevege seg. Noen med tips? Det må være noe mer enn et strikket tøy, altså noe med solid varme, ala parkas. Anonymkode: dcd94...50b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Ull innerst, noe vindtett ytterst. Anonymkode: 1ba69...456 1
Million Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 (endret) Få noen til å strikke en hundegenser etter mål. Det finnes de som gjør dette, sjekk Finn.no f-eks. Jeg tror strikket ull er best, for det er mykest og varmest, og ikke så stivt når hunden skal bevege seg, så jeg innbiller meg at de liker det best når de først må ha på seg klær. Parkas høres veldig stivt ut, veldig. Har en venninne med en bitteliten hund, og hun har et par sånne strikkede hundegensere som hun har fått laget på bestilling etter mål. Den ene er sånn mariusgenser-mønster, skikkelig fin 🙂 Hull i nakken til selen ferdig innfelt i strikkinga. Endret 6. november 2019 av Million 1
Ulven Skrevet 6. november 2019 #4 Skrevet 6. november 2019 Canelana ull er fantastisk: https://canelana.no/produkt/ambassador/
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #5 Skrevet 6. november 2019 Har selv en ganske liten hund som fryser. Canelana er bra, men ble for stivt og klumpete for henne. Her bruker vi en lang strikket genser som dekker rygg og flanker, og regndekken/vindtett dekken utenpå. Anonymkode: 979c8...6ca
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #6 Skrevet 7. november 2019 Jeg har også en liten hund som fryser om vinteren. Hun går med hjemmestrikket genser. Som regel er det nok, men hvis det snør eller blåser mye tar jeg på en slags boblevest i tillegg Anonymkode: 7cfe6...50b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå