AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Del Skrevet 6. november 2019 Noen her som har noen gode forslag, har lyst til å finne på noe som gjør at hun forstår hvor mye hun betyr for meg og min familie... Anonymkode: 01a9f...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Del Skrevet 6. november 2019 Aner ikke hva hun liker, så da er det vanskelig å komme på tips til julegaver. Men når du har snakket med henne, har du fått noen tips til hva hun ønsker seg, liker eller trenger? Da kan du ta utgangspunkt i det. Anonymkode: 2e6a3...cd5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3 Del Skrevet 6. november 2019 Jeg hadde satt pris på hjemmestrikkede pannebånd eller votter. Ellers en middag ute med min gode venn☺️ Det pleier jeg å få fra gode venner. Trenger ikke noe mer Anonymkode: 135f0...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #4 Del Skrevet 6. november 2019 En opplevelse med dere to😊 kino, konsert, forestilling, middag ect Anonymkode: 0bfa8...805 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. november 2019 #5 Del Skrevet 6. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En opplevelse med dere to😊 kino, konsert, forestilling, middag ect Anonymkode: 0bfa8...805 Støtter denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim123 Skrevet 6. november 2019 #6 Del Skrevet 6. november 2019 Dildo eller vibrerende egg. Slår nesten aldri feil.🍆🍆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 6. november 2019 #7 Del Skrevet 6. november 2019 En dag på spa kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #8 Del Skrevet 6. november 2019 Kinobiletter så dere kan gå på kino sammen. Anonymkode: 56769...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #9 Del Skrevet 6. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen her som har noen gode forslag, har lyst til å finne på noe som gjør at hun forstår hvor mye hun betyr for meg og min familie... Anonymkode: 01a9f...6e3 Vel, som de sier i reklamen, Ts: det enkelte er oftest det beste. Spør hva hun ønsker seg. Så gir du henne det. Anonymkode: c91ce...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #10 Del Skrevet 6. november 2019 Støtter kino eller å spise ute bare dere to! Ellers har jeg fått mange fine ting fra min beste venninne oppigjennom, men den jeg bruker mest er faktisk en varmepute som du kan varme i mikroen. De kommer i alle slags fasonger, har også sett varianter som kan varmes i stekeovn. Hadde nok aldri kommet på å kjøpe det hverken til meg selv eller i gave, men etter jeg fikk den for flere år siden har jeg brukt den nesten hver kveld, og så tenker jeg jo på min venninne når jeg bruker den 😄 Anonymkode: 2bcdd...d9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #11 Del Skrevet 8. november 2019 Hva med en opplevelsesgave? Kinobilletter feks? Ellers er det mange gode tips her: https://godegavetips.com/gave-til-venninne/ Anonymkode: 23192...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå