Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som vet eller erfart om hvordan Forsvaret (førstegangs tjeneste) behandle transpersoner? Går på hormonbehandling, har brystimplantat men har ikke fjernet nedentil. Har foretatt flere kosmetikk operasjoner gjennom de årene.

Fikk tilsendt en egenerklæring som skal fylles ut fra Forsvaret. Er ikke motivert for å dra på førstegangs tjeneste. Først og fremst ikke pga jeg er en trans, men at jeg har vært gjennom en veldig alvorlig bilulykke i 2018, har fortsatt trauma fra det, pluss noen andre helseplager fra skadene. 

Anonymkode: 776be...d66

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Er det noen her som vet eller erfart om hvordan Forsvaret (førstegangs tjeneste) behandle transpersoner? Går på hormonbehandling, har brystimplantat men har ikke fjernet nedentil. Har foretatt flere kosmetikk operasjoner gjennom de årene.

Fikk tilsendt en egenerklæring som skal fylles ut fra Forsvaret. Er ikke motivert for å dra på førstegangs tjeneste. Først og fremst ikke pga jeg er en trans, men at jeg har vært gjennom en veldig alvorlig bilulykke i 2018, har fortsatt trauma fra det, pluss noen andre helseplager fra skadene. 

Anonymkode: 776be...d66

Gå og snakk med fastlegen eller annen behandler. Da får du legeerklæring og blir fritatt. 

Anonymkode: 4ddb0...7e5

Skrevet

Du blir nok fritatt, pga ulykken din.

Anonymkode: 95f0d...8c5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...