AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Hei! Er det noen her som vet eller erfart om hvordan Forsvaret (førstegangs tjeneste) behandle transpersoner? Går på hormonbehandling, har brystimplantat men har ikke fjernet nedentil. Har foretatt flere kosmetikk operasjoner gjennom de årene. Fikk tilsendt en egenerklæring som skal fylles ut fra Forsvaret. Er ikke motivert for å dra på førstegangs tjeneste. Først og fremst ikke pga jeg er en trans, men at jeg har vært gjennom en veldig alvorlig bilulykke i 2018, har fortsatt trauma fra det, pluss noen andre helseplager fra skadene. Anonymkode: 776be...d66 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er det noen her som vet eller erfart om hvordan Forsvaret (førstegangs tjeneste) behandle transpersoner? Går på hormonbehandling, har brystimplantat men har ikke fjernet nedentil. Har foretatt flere kosmetikk operasjoner gjennom de årene. Fikk tilsendt en egenerklæring som skal fylles ut fra Forsvaret. Er ikke motivert for å dra på førstegangs tjeneste. Først og fremst ikke pga jeg er en trans, men at jeg har vært gjennom en veldig alvorlig bilulykke i 2018, har fortsatt trauma fra det, pluss noen andre helseplager fra skadene. Anonymkode: 776be...d66 Gå og snakk med fastlegen eller annen behandler. Da får du legeerklæring og blir fritatt. Anonymkode: 4ddb0...7e5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 Du blir nok fritatt, pga ulykken din. Anonymkode: 95f0d...8c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå