Gå til innhold

Anbefal meg et borettslag, Bergen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale meg et hyggelig og veldrevet borettslag i Åsane, Bergen? Evnt fraråde?

Anonymkode: 4e5bc...2d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten bare lese godt opplysningene i prospektet og snakke med megler, så får du vite opplysninger om Borettslaget.

Anonymkode: 30535...e4a

Skrevet

Landås borettslag! 

Anonymkode: e5605...0e7

Skrevet

Det nok lettere å anbefale noe hvis du forteller litt om hva du ser etter. Altså har du barn , vil du ha gå avstand til butikk, eller har du bil ? Vil du gjerne bo i nærheten av turområder eller mer urbant ?

Anonymkode: ee44c...30d

• Liker 2
Skrevet

Bodde lenge i Jonas Reins gate borettslag, veldig fornøyd med det. Ryddig, ordentlig, utrolig fint bygg. Godt styre å forholde seg til. Ligger midt i byn dog, ikke Åsane.

Anonymkode: 46f55...f9c

Skrevet

Slettebakken

Anonymkode: e4762...ebf

Skrevet

Løvåsbakken borettslag i Fyllingsdalen. Trivelige folk og rolig område.

Anonymkode: 103a1...a6c

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må nesten bare lese godt opplysningene i prospektet og snakke med megler, så får du vite opplysninger om Borettslaget.

Anonymkode: 30535...e4a

Ja, fra megleren får du jo virkelig sannheten.. Jeg har lest hundrevis av prospekter og tror faktisk aldri har lest ett eneste der borettslag/sameie ikke er beskrevet som veldrevet

• Liker 1
Skrevet (endret)

Morsomt at TS ber om forslag til borettslag i Åsane bydel, og så kommer den ene etter den andre med borettslag som ligger temmelig langt unna. Er vel fire av fire så langt.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 2
Skrevet

Aner ikke noe om Åsane. Du skulle skrevet det i tittelen.

Anonymkode: 430d9...f89

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som kan anbefale meg et hyggelig og veldrevet borettslag i Åsane, Bergen? Evnt fraråde?

Anbefaler Bekkjakrokane borettslag, jeg bodde der før.

Anonymkode: dbc21...1af

Skrevet
56 minutter siden, Djækklåsst skrev:

Morsomt at TS ber om forslag til borettslag i Åsane bydel, og så kommer den ene etter den andre med borettslag som ligger temmelig langt unna. Er vel fire av fire så langt.

Godt ment da. Og kan jo kanskje tenke på andre områder, men i utgangspunktet Åsane, siden det er der jeg alltid har bodd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg et sted med nærhet til butikk og kollektivtransport. Gode solforhold, gjerne rehabilitert, slik at jeg slipper å bo mens det foregår, men fikk jeg det til en grei pris, kunne jeg levd med et par års rehabilitering. 

Det jeg vil unngå, er et sted der styret bruker evigheter på å komme frem til den minste avgjørelse, mens bygningsmassen forfaller. Har bodd et slikt sted, og det ble veldig mye murring og misnøye etterhvert. Vil heller ikke bo et sted der det kun går en buss i timen.

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg et sted med nærhet til butikk og kollektivtransport. Gode solforhold, gjerne rehabilitert, slik at jeg slipper å bo mens det foregår, men fikk jeg det til en grei pris, kunne jeg levd med et par års rehabilitering. 

Det jeg vil unngå, er et sted der styret bruker evigheter på å komme frem til den minste avgjørelse, mens bygningsmassen forfaller. Har bodd et slikt sted, og det ble veldig mye murring og misnøye etterhvert. Vil heller ikke bo et sted der det kun går en buss i timen.

Da vil jeg anbefale Træsgrenda på Flaktveit . Butikk på Ulvedalen, der ligger også legekontor og fysioterapeut og Efes , som har utrolig gode rullekebaber (hvis du liker slikt). Buss stop rett næheten og bussen går hvert 10 minutt, Buss nr 4 den går helt til Fyllingsdalen .
Det er fredelig og stille i Træsgrenda og deilig utsikt fra altanene, luftig .
Kan godt på lengre oppe på Flaktveit også , det er blitt en flott plass med godt miljø for både barn og voksne.
Jeg kommer til å flytte tilbake dit på første sjansen jeg får :) 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da vil jeg anbefale Træsgrenda på Flaktveit . Butikk på Ulvedalen, der ligger også legekontor og fysioterapeut og Efes , som har utrolig gode rullekebaber (hvis du liker slikt). Buss stop rett næheten og bussen går hvert 10 minutt, Buss nr 4 den går helt til Fyllingsdalen .
Det er fredelig og stille i Træsgrenda og deilig utsikt fra altanene, luftig .
Kan godt på lengre oppe på Flaktveit også , det er blitt en flott plass med godt miljø for både barn og voksne.
Jeg kommer til å flytte tilbake dit på første sjansen jeg får :) 

Har vært på visning der, og likte meg godt. Ikke så ofte det kommer noe til salgs, men skal absolutt holde utkikk.

• Liker 1
Skrevet

Flatevad. Kjenner flere som bo/har bodd der og trives godt. Ligger like ved Åsane Terminal og Åsane Senter med det du trenger av tilbud. Ville holdt meg unna Toppe. 

Anonymkode: 7109e...382

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...