AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Ser mest film ikke noe på tv serier. Anonymkode: 628cf...2a7
Gjest kalkulator Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Brukte Netflix tidligere. Prøvde HBO to ganger. Ene for nyeste sesong av Twin Peaks og andre for første av den Stephen King serien. Anbefaler Netflix for film.
Gjest Bukkenbruse Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 12 minutter siden, kalkulator skrev: Brukte Netflix tidligere. Prøvde HBO to ganger. Ene for nyeste sesong av Twin Peaks og andre for første av den Stephen King serien. Anbefaler Netflix for film. Netflix har fått nye egenprodusert dritt. Skal man ha Netflix så ville jeg hatt vpn så jeg fikk tilgang til litt større utvalg av filmen. Så fks skjelvet på Netflix Canada
Tortillas Skrevet 8. november 2019 #4 Skrevet 8. november 2019 HBO er ikke bra på film, da ville jeg heller hatt netflix, har selv VPN (betaler) slik jeg kan se innholdet fra USA Netflix.
Djungelvrål Skrevet 8. november 2019 #5 Skrevet 8. november 2019 På 7.11.2019 den 1.52, kalkulator skrev: Brukte Netflix tidligere. Prøvde HBO to ganger. Ene for nyeste sesong av Twin Peaks og andre for første av den Stephen King serien. Anbefaler Netflix for film. Hvilken stephen king serie?
Gjest Bukkenbruse Skrevet 8. november 2019 #6 Skrevet 8. november 2019 3 timer siden, SupaWoman skrev: Hvilken stephen king serie? https://m.imdb.com/title/tt6548228/?ref_=nv_sr_srsg_0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå