Gå til innhold

thermostøvler vs. goretex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hva varmeisolerer og er mest vanntette mellom disse?

ser viking har et bredt utvalg av thermosko som skal visst tåle ned til -30! (viking frost fighter)

Er det noe hold i dette? Eller burde man kjøpe goretex vintersko, som igjen kan koste nærmest 1000-lappen hvis du skal ha gode sko..

Holder thermostøvler like mye på varmen? erfaring??

Anonymkode: af1a9...62d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begge deler til mine barn.

Goretex til kalde og tørre dager, samt til snø.

Thermostøvler til våte og slapsete dager.

Syns også Goretexsko sitter bedre på foten og er bedre å gå i enn thermostøvler/Cherrox

Fullt mulig å få tak i Viking på tilbud, feks på XXL eller Coop. Jeg betaler aldri full pris på sko til mine barn. Får tak i til 50 eller 70% hvert år, men må gjerne kjøpe utenom sesong.

Anonymkode: 4dbbf...6e6

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har begge deler til mine barn.

Goretex til kalde og tørre dager, samt til snø.

Thermostøvler til våte og slapsete dager.

Syns også Goretexsko sitter bedre på foten og er bedre å gå i enn thermostøvler/Cherrox

Fullt mulig å få tak i Viking på tilbud, feks på XXL eller Coop. Jeg betaler aldri full pris på sko til mine barn. Får tak i til 50 eller 70% hvert år, men må gjerne kjøpe utenom sesong.

ser testvinner superfit culusuk goretex er å finne på tilbud nå.. men de har visst funnet giftstoffer i disse.. Ingen tilbud på viking på nett:/

Skrevet

Begge deler: vintersko OG cherrox. De er til forskjellig bruk.

Anonymkode: 4d056...963

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ser testvinner superfit culusuk goretex er å finne på tilbud nå.. men de har visst funnet giftstoffer i disse.. Ingen tilbud på viking på nett:/

Ser at både Coop og XXL sitt tilbud er over. De hadde det i forrige uke.

Men Jollyroom har flere rimelige Vikingmodeller.

Ellos kan være en mulighet hvis du har en rabattkode

Ellers har jo mange butikker Black November og Black Weekend/Week og etterhvert Black Friday. Så der er nok muligheter om man leter litt.

Skrevet

Vi har også begge deler, Goretex til tørt vær og snø, og termostøvel til slapsevær. Ville nok ikke bare hatt støvel ihvertfall. 

Anonymkode: 9eec1...847

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, hva varmeisolerer og er mest vanntette mellom disse?

ser viking har et bredt utvalg av thermosko som skal visst tåle ned til -30! (viking frost fighter)

Er det noe hold i dette? Eller burde man kjøpe goretex vintersko, som igjen kan koste nærmest 1000-lappen hvis du skal ha gode sko..

Holder thermostøvler like mye på varmen? erfaring??

Av vesentlig betydning; hvor skal skoene brukes? På Røros i minus 30 eller i Stavanger med knapt minusgrader? 

Gortex slipper ut men ikke inn fukt. Termostøvler puster ikke, der blir all fotsvetten inne i skoene. 

Anonymkode: 0b846...f72

• Liker 1
Skrevet
På 6.11.2019 den 11.06, AnonymBruker skrev:

30 % på sko hos Barnas Hus ut uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...