AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Tar clearblue eggløsningstest som skal vise 4 eller flere fruktbare dager. Den skal jo vise et blinkende smilefjes når man har høy fruktbarhet, og et konstant når man har maksimal. Nå er det 6.dagen på rad med et blinkende smilefjes!! Jeg begynner å bli litt lei!! Syklusen min varierer veldig, fra 28 dager til kanskje 40.. sist mnd begynte jeg å teste litt seint, og fikk et blinkende smilefjes (som jeg trodde bare skulle bety at eggløsning nærmet seg) i noen dager før mensen kom!! Denne mnd har jeg begynt å teste tidlig, så kan ikke være det denne gangen. Noen som har erfaringer/kunnskap om dette? Anonymkode: c616f...f53
Vestalinn Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 På 6.11.2019 den 7.34, AnonymBruker skrev: Tar clearblue eggløsningstest som skal vise 4 eller flere fruktbare dager. Den skal jo vise et blinkende smilefjes når man har høy fruktbarhet, og et konstant når man har maksimal. Nå er det 6.dagen på rad med et blinkende smilefjes!! Jeg begynner å bli litt lei!! Syklusen min varierer veldig, fra 28 dager til kanskje 40.. sist mnd begynte jeg å teste litt seint, og fikk et blinkende smilefjes (som jeg trodde bare skulle bety at eggløsning nærmet seg) i noen dager før mensen kom!! Denne mnd har jeg begynt å teste tidlig, så kan ikke være det denne gangen. Noen som har erfaringer/kunnskap om dette? Anonymkode: c616f...f53 Skulle gjerne svart deg tidligere, men så ikke tråden. Da har du hatt østrogenstigning i 6 dager, men fremdeles ikke LH stigning. Hvordan utviklet dette seg, fikk du stillestående smiley til slutt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå