AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Om du er fra arbeiderklassen i bygda, er det umulig å klaffe med vestkantfolk? Ikke at jeg på dø og liv skal være venner med de, men jeg fikk meg jobb i restaurant med masse snobbete kunder og jeg var mye på gråten fordi følte meg mobbet... Anonymkode: f3484...021
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Kunder kan være kjipe uansett, kanskje det forsterkes litt om de har noe å "ta" en på som f.ex. dialekt. Jeg ble kalt "dialektfrøken" av en kunde på biblioteket der jeg jobbet en gang Jeg jobbet på Majorstua og syns mange av lånerne var krevende og frekke. Men serviceyrket er nå bare sånn. Har du jobbet på restaurant før? Anonymkode: 032d3...237
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 Jeg jobbet i The Body Shop i Bogstadveien og på Sandvika i Oslo og er fra bygda, tenkte ikke noe særlig over det. Behandlet de som vanlige kunder. Litt rart når det kom kjendiser innom som Dorthe Skappel og Morten Harket men de vil jo gjerne bare bli behandlet som vanlige folk så det gikk greit. Anonymkode: b31d9...1d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå