AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #1 Skrevet 6. november 2019 Noen hindres av dårlig økonomi hele livet, noen klarer «DET» bare ikke. Du vet, disse som ikke gjør det bra noe sted. De som liksom blir vimsende rundt. Hvordan blir noen presidenter? Kjent artist? kjent skuespiller osv osv? Jeg bare lirer på hvordan det føles... Anonymkode: b55c3...d47
Bunuel Skrevet 6. november 2019 #2 Skrevet 6. november 2019 Livet er vel det man gjør det til selv. Folk er forskjellige. Noen er avhengige av makt for å ha det bra. Andre er fornøyd så lenge de kan ha baconost på brødskiva. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 Har lagt merke til at de fleste som kommer noe sted i verden har hatt støttende foreldre, og/eller foreldre som har drevet det til noe selv. Anonymkode: 6256e...7db
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #4 Skrevet 6. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lagt merke til at de fleste som kommer noe sted i verden har hatt støttende foreldre, og/eller foreldre som har drevet det til noe selv. Anonymkode: 6256e...7db Hadde Trump en støttende far?! Vet ikke hva jeg skal kalle det jeg. Nå er ikke målet å bli som Trump da.. Jeg har hatt støtte? Dette tror jeg blir litt for generelt . Anonymkode: b55c3...d47
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #5 Skrevet 6. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hadde Trump en støttende far?! Vet ikke hva jeg skal kalle det jeg. Nå er ikke målet å bli som Trump da.. Jeg har hatt støtte? Dette tror jeg blir litt for generelt . Anonymkode: b55c3...d47 Faren hadde penger så han ble iallefall støttet grundig økonomisk. Han er jo arving til en formue, er han ikke? Mine foreldre var ressurssvake på alle måter og støttet meg aldri i noe jeg ville gjøre utenfor hjemmet. Legger merke til at alle Oscar-taler inkluderer takk til fantastiske foreldre f.ex..... Anonymkode: 6256e...7db 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #6 Skrevet 6. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Faren hadde penger så han ble iallefall støttet grundig økonomisk. Han er jo arving til en formue, er han ikke? Mine foreldre var ressurssvake på alle måter og støttet meg aldri i noe jeg ville gjøre utenfor hjemmet. Legger merke til at alle Oscar-taler inkluderer takk til fantastiske foreldre f.ex..... Anonymkode: 6256e...7db Ta Kristoffer Joner som et annet eksempel da?? Vet ingenting om hans foreldre jeg. Anonymkode: b55c3...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå