enavdem Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Trenger tips til hvordan å varme opp rommet jeg nylig har flyttet inn i. Har ovnen godt på, men jeg kjenner veldig på kat det trekker kulde fra vinduene (gammelt bygg). Foreløpig har jeg satt opp gardiner i tykt stoff som rekker ned til gulvet, og har selvsagt mangel på møbel (seng, sofa og kommode er alt jeg har nå). Så det er nesten som et ''tomt'' rom til oppvarming.. Vil dette bedre seg når jeg får inn flere møbler og tv tro? Er svinkaldt her inne, nesten så jeg vil sove med genser. 😫
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 Hvilken type ovn har du? Oljeovn skal ikke stå på uten tilsyn, panelovn duger ikke. Kjøp vifteovn, så skal du se Anonymkode: ae0e3...d5d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 Panelovn under vinduet tar kuldedraget, matter på gulv, en effektiv varmekilde tilpasset rommet, og det kan ta noen dager å fyre varmt om det lenge har stått tomt. Anonymkode: 9f749...ed2
enavdem Skrevet 5. november 2019 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken type ovn har du? Oljeovn skal ikke stå på uten tilsyn, panelovn duger ikke. Kjøp vifteovn, så skal du se Anonymkode: ae0e3...d5d Tror det er oljeovn, om ikke ligner det veldig. Ser veldig likt ut i hvert fall. Vifteovn ja, det kunne jo vært noe, men lager ikke de mye lyd?
enavdem Skrevet 5. november 2019 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken type ovn har du? Oljeovn skal ikke stå på uten tilsyn, panelovn duger ikke. Kjøp vifteovn, så skal du se Anonymkode: ae0e3...d5d Det har vel stått tomt i 1 mnd nå før jeg flyttet inn, kjørt oppvarming siden lørdag. og det gikk helt ok, frem til minusgradene kom... 😔
Tvist Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 Håper det bedrer seg. Anbefaler myke pledd, vannkoker, mye te og varmeflaske. Samt tøfler.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #7 Skrevet 6. november 2019 Panelovn under alle vinduer. Det motvirker kulderas og kaldt trekk langs gulvet Anonymkode: 50af6...d4d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #8 Skrevet 6. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Panelovn under alle vinduer. Det motvirker kulderas og kaldt trekk langs gulvet Anonymkode: 50af6...d4d Men ikke når ts har gardiner som går ned til gulvet. Det blir brannfarlig. Vi har denne ovnen, og er veldig fornøyd https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/oppvarming/gulvovn-oljeovn-og-konvektorovn/VG520TV/adax-basic-gulvovn-vg520tv. Kjøpt på tilbud til kr 399,-. Ser at den er noe dyrere nå. Lite støy. Anonymkode: d1d83...1ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå