AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #1 Del Skrevet 5. november 2019 Følelsen er kanskje litt vanskelig å beskrive med tekst. Men jeg merker det på en viss øvelse hvor man har det ene kneet rett i bakken, og strekker det andre benet langt ut til siden og lener overkroppen over. Det kjennes ut som at hoften på benet som er strukket ut siger litt ut av ledd, eller at det en sene som strekker seg på "feil måte" på utsiden av hoften. Det er ikke smertefullt, men det er litt som at jeg slippe opp og bøye hoften på nytt "riktig" for at de skal sette seg på riktig måte. Jeg får også av og til samme hvis jeg skal inn i bilen og det er veldig trangt til bilen ved siden av og jeg må smette inn det ene benet på en litt keitete måte for å ikke bulke bilen ved siden av. Jeg kan kanskje beskrive følelsen som at man drar i en finger slik at det innerste leddet trekkes fra festet på hånden, og mens den er strukket ut, så prøver man å bøye fingeren bak. Da vil man merke at brusk og ting rundt leddet bøyer seg. Er dette vanlig, og er det farlig å bøye leddene slik som dette? Anonymkode: e5178...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 5. november 2019 #2 Del Skrevet 5. november 2019 Dette er nok ikke stedet å diagnostisere slike kompliserte kroppslige problemstillinger. Dra til fastlegen, få eventuell henvisning til fysioterapeut eller ortoped Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Del Skrevet 5. november 2019 Det er bare ligamenter som beveger seg og helt normalt Anonymkode: 18606...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå