AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Jeg er ikke så aktiv her, men de gangene jeg har sjekket innom "Skråblikk" seksjonen har jeg blitt overrasket over alle de rare trådene her. Noen eksempler.... Hva tenker du om folk som spiser Pølse? (seriøst?) Er det kulturkonflikt mellom "bygde KG" og "by KG" (what the actual fuck?) Har Nordmenn lavere IQ enn USA og Danmark? (end min lidelse....) Er dette virkelig ting som folk går å lurer på, eller prøver de å være morsom? Alt dette forverrer min oppfatning av KG. Foreløbig gir jeg KG forum 5/10. Hvilket score ville du gitt? Og hva liker og misliker du med KG? Anonymkode: cc8a9...df6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 Liker høy aktivitet, at det er mange forskjellige temaer. Misliker den frekke tonen, hattråder om forskjellige grupper. Er her mye fordi jeg ikke har noe liv akkurat nå. Og har man først logget seg inn, er det umulig å logge seg ut igjen for godt. 😱 Score 5 Anonymkode: f6534...db3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 Score 5 man blir hekta ja, men det aller meste folk snakker om her er bare tull😳 Anonymkode: c583a...8ff
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 «Drikker mannen din te?» 🙄🥺😶😂😭☕️ Anonymkode: c583a...8ff 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 9. Elsker temperaturen. Anonymkode: cb064...736
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #7 Skrevet 6. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Minus en! Anonymkode: 1bda0...f22 And still you're here:-) Anonymkode: cb064...736
Gjest Inverto Skrevet 7. november 2019 #8 Skrevet 7. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: And still you're here:-) Anonymkode: cb064...736 Here for the lulz
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #9 Skrevet 7. november 2019 Kg i seg selv har et fint oppsett og lett å følge med på ting og tang. Veldig mange tråder holder jeg meg unna, og de få jeg svarer på da jeg faktisk har en mening/kan temaet, så spør jo ikke folk pga de vil ha hjelp, men for å få bekreftet at alle andre er dumme hvis de ikke er enige. Så kan til tider bli litt skremt av evnene til de som skriver, er de et utsnitt av Norges befolkning? Håper ikke det. Anonymkode: d3f3f...b18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå