AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Kjæresten min sin drømmesex er hvor han får bruke tissen min som runkehull.. aldri noe forspill på meg eller det jeg liker. hvordan kan jeg endre dette?.... Anonymkode: 372f2...2f4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min sin drømmesex er hvor han får bruke tissen min som runkehull.. aldri noe forspill på meg eller det jeg liker. hvordan kan jeg endre dette?.... Anonymkode: 372f2...2f4 Husk at mannlig orgasme er viktigst. Den gir sæd, og sæden er kilden til alt liv! Anonymkode: deef9...e31 3
Kim123 Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husk at mannlig orgasme er viktigst. Den gir sæd, og sæden er kilden til alt liv! Anonymkode: deef9...e31 Og vitaminer 👍 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 Dump ham, du kan kan ikke endre ham. Anonymkode: 617e8...195 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 Kjæresten min er faktisk lik. Jeg lar han bare få drømmen sin oppfylt en sjeldent gang. Og det fungerer for oss. Er ikke noe stress med det. Og det passer meg utmerket f.eks hvis jeg er for trøtt. Anonymkode: a2711...c18
IDGAF Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 Exen min var sånn. Han er en ex av en grunn. Prøvde med endeløse samtaler, viste han hva kan kunne gjøre, prøvde å gjøre han trygg i senga. Jeg viste han til og med en fuckings dokumenter om kvinnelig orgasme. Når jeg tok det opp med han funka det (litt) i 1-2 dager, så var det tilbake til det gamle. Jeg gadd ikke mer. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #8 Skrevet 6. november 2019 Du kan bytte ut mannen. Anonymkode: 25956...d2a
Trolltunge Skrevet 6. november 2019 #9 Skrevet 6. november 2019 Helt seriøst, sex er for begge. En slik mann hadde jeg enkelt og greit sluttet å ha sex med. Da hadde jeg foretrukket å onanere. Rett og slett irrelevant om det var hans drømmesex, når det hadde vært marerittsex for min del. Hadde han vært så fordømt egoistisk hadde han blitt byttet ut. Først med silikon og vibrasjoner, og så med annen mann. 2
Ansagt Skrevet 6. november 2019 #10 Skrevet 6. november 2019 7 timer siden, Trolltunge skrev: Helt seriøst, sex er for begge. En slik mann hadde jeg enkelt og greit sluttet å ha sex med. Da hadde jeg foretrukket å onanere. Rett og slett irrelevant om det var hans drømmesex, når det hadde vært marerittsex for min del. Hadde han vært så fordømt egoistisk hadde han blitt byttet ut. Først med silikon og vibrasjoner, og så med annen mann. Dumpe før man snakker sammen? Really? Frem med fakler og høygafler 🙄
Trolltunge Skrevet 6. november 2019 #11 Skrevet 6. november 2019 17 minutter siden, Ansagt skrev: Dumpe før man snakker sammen? Really? Frem med fakler og høygafler 🙄 Hehe, nei for noen av oss faller det å prate så naturlig at det skjer umiddelbart når man reagerer på noe. Dette hadde fått negativ reaksjon allerede første gang det skjedde, men jeg hadde kanskje også tenkt at det var kåthet og iver som tok litt over, og gitt ham feilmargin. Skjedde det neste gang også ville det bli alvorlig samtale. Skjedde det likevel tredje gang ville det videre bli silikon og vibrasjoner, og etterhvert ny mann. Der går grensen min for å klare å bli kåt sammen med mann som behandler kroppen min på en måte som ikke føles bra, og også grensen for å forsøke å kommunisere med en som tydeligvis er enten tett i pappen eller som blåser i hva andre sier og føler, og tydeligvis ikke respekterer meg, fordi bare han selv er viktig for ham. Verken for dum til å forstå ting eller utpreget egoistisk er partner å satse på uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #12 Skrevet 6. november 2019 Det er dessverre helt vanlig. Generelt varer et samleie mellom heterofile par i 3 minutter. Sier seg selv at det er kjedelig for de fleste damer. Anonymkode: a5174...fd2
Ansagt Skrevet 6. november 2019 #13 Skrevet 6. november 2019 1 time siden, Trolltunge skrev: Hehe, nei for noen av oss faller det å prate så naturlig at det skjer umiddelbart når man reagerer på noe. Dette hadde fått negativ reaksjon allerede første gang det skjedde, men jeg hadde kanskje også tenkt at det var kåthet og iver som tok litt over, og gitt ham feilmargin. Skjedde det neste gang også ville det bli alvorlig samtale. Skjedde det likevel tredje gang ville det videre bli silikon og vibrasjoner, og etterhvert ny mann. Der går grensen min for å klare å bli kåt sammen med mann som behandler kroppen min på en måte som ikke føles bra, og også grensen for å forsøke å kommunisere med en som tydeligvis er enten tett i pappen eller som blåser i hva andre sier og føler, og tydeligvis ikke respekterer meg, fordi bare han selv er viktig for ham. Verken for dum til å forstå ting eller utpreget egoistisk er partner å satse på uansett. Støtter deg på den👍🏻 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #14 Skrevet 6. november 2019 De fleste jeg har hatt sex med kjører den der. Gidder ikke mase. Singel og glad, med liten vibrator, som heller ikke roter, setter opp doringen, snorker eller maser, men lar meg loffe rundt pysj og ha hår der det er naturlig og likevel stiller. 😍😉 Anonymkode: 38628...2f9 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #15 Skrevet 6. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er dessverre helt vanlig. Generelt varer et samleie mellom heterofile par i 3 minutter. Sier seg selv at det er kjedelig for de fleste damer. Anonymkode: a5174...fd2 Holder de over 15 min er det galt også.😅 Anonymkode: 26226...fa3
Coachshinny Skrevet 8. november 2019 #16 Skrevet 8. november 2019 På 6.11.2019 den 10.00, Trolltunge skrev: Hehe, nei for noen av oss faller det å prate så naturlig at det skjer umiddelbart når man reagerer på noe. Dette hadde fått negativ reaksjon allerede første gang det skjedde, men jeg hadde kanskje også tenkt at det var kåthet og iver som tok litt over, og gitt ham feilmargin. Skjedde det neste gang også ville det bli alvorlig samtale. Skjedde det likevel tredje gang ville det videre bli silikon og vibrasjoner, og etterhvert ny mann. Der går grensen min for å klare å bli kåt sammen med mann som behandler kroppen min på en måte som ikke føles bra, og også grensen for å forsøke å kommunisere med en som tydeligvis er enten tett i pappen eller som blåser i hva andre sier og føler, og tydeligvis ikke respekterer meg, fordi bare han selv er viktig for ham. Verken for dum til å forstå ting eller utpreget egoistisk er partner å satse på uansett. Jeg regner selvfølgelig at han oppfører seg som et ego. Kan ved noen tilfeller være prestasjonsrelatert eller at han rett og slett er så kåt på kjæresten😙 Men alt handler om god og fin kommunikasjon😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå