Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ganske søt. Jeg hadde langt lyst hår og et lite ansikt. Hvordan såg der ut?

Anonymkode: fb39d...7b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var dessverre ikke lite søt som datteren din og den adopterte nevøen din.

Anonymkode: 67431...c71

• Liker 4
Skrevet

Jeg var søt som liten, men som tenåring lignet jeg på Ugly Betty med kviser. 

Anonymkode: 6911a...94e

Skrevet

Jeg var aldri populær blant folk som kjente til meg, men ble likt av andre som så meg, så lenge jeg ikke åpna kjeften. Når jeg tenker tilbake, skjønner jeg jo hvorfor. Det potte - munnen, burde vært vaska grundig. 😂

Anonymkode: 0c810...38a

Gjest RosaMystica-O-P-N
Skrevet

Jeg var søt som liten, stygg som juling da jeg var ungdom og litt over snittet nå vil jeg tro. Skal det være noen sammenheng eller noe mønster i dette blir jeg sikkert stygg igjen dersom jeg blir gammel.

Skrevet

Jeg var veldig søt som liten, ikke fin som ungdom. 

Skrevet

Jeg var utrolig søt som liten, men har falma etterhvert. Nå er jeg helt gjennomsnittlig.

Anonymkode: 8193c...3b4

Skrevet

Ikke søt som liten, og rett og slett utiltrekkende som ungdom (en kombinasjon av ELENDIGE klesvalg, sminke, frisyre, overvekt og kviser). 

Helt prima nå! Fordi jeg er trygg på meg selv, har gått ned endel kilo og vet at jeg har en awesome personlighet til å veie opp for eventuelle fysiske skavanker..

Skrevet

Jeg var kjempesøt som barn. Vakte oppmerksomhet mange steder. Som tenåring var jeg helt gjennomsnittlig. Tok seg opp igjen da jeg ble voksen. :) 

Anonymkode: 49887...45d

Skrevet

Jeg var ikke søt som baby og tidlig barneår. Men fra ca 3-4 år var jeg kjempesøt og frem til tenårene. BAM 13 år og jeg var ikke spesielt attraktiv. Er litt bedre nå som voksen, men fortsatt under gjennomsnittlig fin. 

Anonymkode: 4c972...ae9

Skrevet

Ikke søt som barn, prøvde å se ut som en gutt og hadde skamklippet hår. Som helt liten var jeg ganske søt. Tenårene var litt opp og ned etter motebildet....

Anonymkode: 7014a...c39

Skrevet

Jeg har i perioder blitt klassifisert som "ganske pen", men har aldri vært "søt". 

Anonymkode: e8fea...94a

Skrevet

Vil påstå at jeg var veldig pen som barn og ungdom, har fått høre det ofte 

Skrevet

Var søt til jeg var sånn 10 også ble jeg stygg også da jeg vr rundt 15 tok det seg gradvis oppover 

Anonymkode: f5206...240

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...