Gå til innhold

Kjøpe maling: Hvis den som skal blande malingen himler med øynene, kimser og fnyser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...betyr dette at man har valgt feil farge?

Anonymkode: a5499...990

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være mye annet som foregår i hodet på den ansatte enn malingen. Uansett er det du som skal like fargen. Ikke han/hun.

Anonymkode: 11602...477

• Liker 4
Skrevet

Hvordan i alle dager skal man vite det?

Skrevet

Ja.

Anonymkode: 43997...f51

• Liker 2
Skrevet

Det kan være Tourettes

Anonymkode: 29877...1dd

• Liker 3
Skrevet

Nei, det finnes ingen feil farger, bare ulike effekter og subjektiv smak. Dette prøvde jeg også å forklare en kunde når jeg jobbet i malebutikk for lenge siden. Hun tok det ikke så pent da hun ville ha et definitivt svar på hva som var riktige farger for henne i en kombinasjon jeg personlig ikke synes er noe fin.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...betyr dette at man har valgt feil farge?

Nei, det betyr at man har valgt feil butikk. 

• Liker 8
Skrevet

Det finnes ingen farger som er feil, så lenge DU liker den. Men det finnes ansatte som tror at de veit best, og at deres mening er den som teller sterkest. 

Anonymkode: 57d1e...dc1

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det finnes ingen farger som er feil, så lenge DU liker den. Men det finnes ansatte som tror at de veit best, og at deres mening er den som teller sterkest. 

Det verste var at fargen ble alt for dominerende på veggen, og måtte måtte kjøpe annen farge og male om. 😣

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det verste var at fargen ble alt for dominerende på veggen, og måtte måtte kjøpe annen farge og male om. 😣

Da kan det være at den ansatte mente at du valgte feil farge 🙂

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men det er sånt som skjer av og til :) den ansatte aner jo ikke hvordan det ser ut hjemme hos deg, så jeg tenker de blikkene var fordi h*n personlig ikke syns fargen er noe særlig 

Skrevet
1 hour ago, Teatrica said:

Da kan det være at den ansatte mente at du valgte feil farge 🙂

Pinlig. Nå tør jeg ikke gå i den butikken mer. Så må kjøre mange mil til en annen butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...