Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest _søta_
Skrevet

mange som handler på fretex her?

har lagt merke til at masse kule klær er kjøpt på fretex og kunne godt tenke meg å ta en tur innom en dag. hørt at man kan få tak i mye billig også så det er jo svært så positivt.

snart skal jeg til oslo, og tenkte derfor å stikke innom fretex. noen som kan forklare meg hvor fretexbutikkene ligger? er ikke veldig kjent, men vet iallfall hvor karl johan er og oslo city :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fretex på Grünerløkka er bra, ligger i markveien.

Ellers ligger det en i smalgangen, ikke så veldig bra egentlig. Også har du uff og underground i storgata, over gata for naf-huset. Underground har mye bra, men er litt dyrere igjen.

Gjest Formosiss
Skrevet

Det er også en fretex på St.Hanshaugen om jeg ikke husker helt feil, men der er det dyrt. Billigere å kjøpe nye klær, jo - samme gjelder for Underground.

Skrevet

Ja, ofte billigere å gå på hm eller lignende butikker, men finner utrolig mye bra på bruktbutikker da. Jeg handler bukser og enkle skjørt feks på kjedebutikkene, også finner jeg heller noe mer spesielt på bruktbutikker. Så slipper man hvertfall å risikere å treffe på noen i samme antrekk på fest.

Skrevet
Det er også en fretex på St.Hanshaugen om jeg ikke husker helt feil' date=' men der er det dyrt. Billigere å kjøpe nye klær, jo - samme gjelder for Underground.[/quote']

Har funnet mye der, jeg. De får påfylling tirsdager og torsdager, og da lønner det seg å slenge innom om du likevel er i nabolaget.

Skrevet

Det ligger også en på Majorstua, vegg i vegg med en sånn "rettferdig butikk og cafe". De har en del tøffe interiørting, vil anbefale å stikke innom hvis du først er på Majorstua.

Man kan finne mye greit på Fretex, og man kan gå derfra og lure på hvor alle de stygge klærne kommer fra. Det kommer helt an på. Den på St. Hanshaugen har mye "normale" klær, den på Grünerløkka har spesialutplukkede kule retroklær. (De har 2 damer som plukker ut kule ting til akkurat den butikken.) Den på Majorstua har hakket finere klær. UFF og Underground er egne selskap, så der finner du kanskje andre ting igjen.

Catzy

Skrevet

Her finner du Fretex butikker i hele Norge...er ikke så sikker på at de i Oslo altid er de beste :wink:

Vil anbefale deg å stikke innom Moss eller Fredrikstad også, jeg...

Skriv inn postnr. ditt, så får du en liste påde nærmeste butikk:

http://www.fretex.no/find_store.asp?iShowTop=0

Gjest Anonymous
Skrevet

I Oslo liker jeg Fretex i Markveien på Grünerløkka best. Den har de morsomste klærne.

Underground har litt samme stilen (ligger i Storgata, i enden mot Oslo domkirke.)

Gjest Cerise
Skrevet

Noen som vet hvordag Fretex i Bergen er? Mulig å finne noe fint?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...