AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Jeg er helt fra meg ved tanken på at jeg skal opp i skriftlig eksamen i norsk om ikke så lenge. Jeg er livredd for å stryke og har ingen jeg kjenner som kan veilede meg godt gjennom dette her. Jeg har så mange oppgaver jeg har skrevet men vet ikke om det er godt nok for å brukes som hjelp heller. Jeg kvier meg skikkelig over dette her og skulle ønske det var en eneste lærer eller god skriver i norsk som kunne hjulpet meg gjennom dette her. Jeg tror jeg treffer veggen snart. Jeg er så psykisk sliten av alt som har vært og er mor til en sønn på 7 år. Hva gjør jeg dere. Takk for svar. Hilsen en forvirret mamma Anonymkode: 481e7...f78
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 Har du i det hele tatt snakket med læreren din? Anonymkode: ae68b...fe8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du i det hele tatt snakket med læreren din? Anonymkode: ae68b...fe8 Hei. Det har jeg. Men jeg greier ikke og forstå helt hvordan jeg skal sette opp oppgavene som kan komme. Og det er ikke mye hun har sagt om at jeg ikke skulle greie dette her. Jeg trenger noen som kan støtte meg. Jeg føler meg bare så ensom på dette her. Anonymkode: 481e7...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå