AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #1 Del Skrevet 5. november 2019 Eller er dette helt koko å gjøre? Dumt spørsmål muligens. Anonymkode: 2407e...ff3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #2 Del Skrevet 5. november 2019 Finnes helt sikkert. Om de svarer her inne er derimot usikkert. Anonymkode: 72ded...2e9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Del Skrevet 5. november 2019 Brødskive er vel ikke middag.. Vi har dog spist toast/ostesmørbrød som middag, men da har det vært en heeeeeelt utrolig stressende dag, og det skjer vel typ 1-2 ganger i året. Personlig ville jeg ikke sovet godt om natten, om jeg skulle servert brød til middag🤦♀️ Anonymkode: c903e...8c7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #4 Del Skrevet 5. november 2019 Vet mamma hadde ønsket det, så hun hadde sluppet å lage middag. Da syns jeg heller man kan droppe middag. Anonymkode: bb57a...91b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #5 Del Skrevet 5. november 2019 Om vi skal spise brød til middag, så kutter vi et annet brødmåltid. Hvis jeg og mannen skal kose oss litt i helgen, så kan barna få brød til middag og så «middag» til kvelds. Anonymkode: eeae2...de3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #6 Del Skrevet 5. november 2019 Det er isåfall absolutt ikke bra for helsen å spise så ensformig kost, og man får i alle fall ikke i seg nok grønnsaker om man spiser bare brødskiver til middag. Anonymkode: 199de...2fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #7 Del Skrevet 5. november 2019 Høres temmelig stusselig ut spør du meg. Om det er av økonomiske årsaker er en ting, men om det er pga man har det travelt så er det på tide å omprioritere for helsens skyld. Anonymkode: 31c09...c18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #8 Del Skrevet 5. november 2019 Det er jo ikke noe bra kosthold så håper ikke det er så mange. Men garantert noen.. Anonymkode: d59ff...4fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #9 Del Skrevet 5. november 2019 Hender det blir litt stusselige middager i hektiske uker med mye på gang. Men passer da på å gå innom Rema1000 og kjøpe poser med ferdig pølsegryte eller lapskaus, så varmer vi det fort opp i mikroen før vi fyker avsted. Noen ganger tar vi og bytter rundt på kveldsmat og middag. Men serverer aldri ungene 4 måltid om dagen med brød. Synes tanken til Ts var litt trist. Da lager jeg heller en mega porsjon lasagne eller noe annet på søndag, og porsjonerer det utover ukedagene/ fryser det ned. Anonymkode: 83656...c4a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koya Skrevet 5. november 2019 #10 Del Skrevet 5. november 2019 I min familie gjorde vi ofte det. Min mor har ett anstrengt forhold til mat ( mistenker sterkt at hun har en spiseforstyrrelse ) og det meste av varmmat anså hun som helgemat mens på de fleste hverdager måtte vi ungene smøre brødskiver eller spise mariekjeks/riskaker til middag. Nå som jeg er voksen spiser jeg skikkelig middag hver dag, og hadde jeg fått barn så hadde jeg aldri droppet varmmaten til fordel for skiver. Jeg husker fremdeles måten mine lærere reagerte på min kommentar " at jeg ikke er vant med å få middag hver dag " engang da vi var på klassetur i utlandet. Er egentlig veldig rart at de aldri tok det opp med mine foreldre, for jeg var virkelig feilernært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #11 Del Skrevet 5. november 2019 Jeg håper ikke det. Reagerer nok på de som putter i barn brød frokost, lunsj og kvelds. Anonymkode: bc5be...f7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #12 Del Skrevet 5. november 2019 Om brødskiver er til middag så er det i form av toast eller med speilegg /omelett, kjøttkaker på som hastemåltid, eller hvis vi skal spise noe større senere. Anonymkode: 222da...f50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #13 Del Skrevet 5. november 2019 Da hadde jeg heller bare varma noen pølser altså. Brød er ikke middag. Anonymkode: 37133...c27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #14 Del Skrevet 5. november 2019 Jeg lever på knekkebrød for tiden. Men det var kanskje ikke det spørsmålet var ment til, da jeg heldigvis ikke har unger. Anonymkode: 0877d...cfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #15 Del Skrevet 5. november 2019 Ja, det er helt ko-ko å gjøre. Når Vi har det veldig travelt og ikke rekker ordentlig middag, så koker jeg pølser, steker en pizza, tomatsuppe etc. Er jo ikke krise om det blir brød til middag en gang i blant, men hele uka er for drøyt. Anonymkode: fd992...967 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrodeF Skrevet 5. november 2019 #16 Del Skrevet 5. november 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke noe bra kosthold så håper ikke det er så mange. Men garantert noen.. Anonymkode: d59ff...4fd Ja vel. Fint om du kan forklare, på en saklig måte, hvorfor brødskiver med grønnsaker, fisk, kylling, egg osv er så usunt og dårlig. Man kan ha alt mulig på en brødskive. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #17 Del Skrevet 5. november 2019 Jeg har ikke barn men jeg er mer glad i brødmat enn i varm middag og kan godt ha det til middag. Var oftere jeg hadde det da jeg bodde alene. Jeg spiser ikke brødskiver da, spiser rundstykker i forskjellige varianter. Anonymkode: 99aa2...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #18 Del Skrevet 5. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller er dette helt koko å gjøre? Dumt spørsmål muligens. Anonymkode: 2407e...ff3 Har varmmat til 2 åringen tirsdag, torsdag og fredag, lørdag, søndag. Man trenger ikke full middag hver dag. Som regel bruker jeg tid på å lage fra bunn av 3 av dagene, mens de 2 siste er kjapt. Noen ganger en grandis på lørdagen og andre ganger på en tirsdag. Spørs helt på humør og energi på oss alle. Anonymkode: 6de7c...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 5. november 2019 #19 Del Skrevet 5. november 2019 Her er det varm middag hver dag. Brød til middag har jeg aldri hørt om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #20 Del Skrevet 5. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg heller bare varma noen pølser altså. Brød er ikke middag. Anonymkode: 37133...c27 Pølser er mye mer usunt enn brødskiver. Pølser er bare mukk. Har du grovbrød, agurk/paprika, makrell i tomat, ost og skinke osv på så er det bedre enn pølser. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er helt ko-ko å gjøre. Når Vi har det veldig travelt og ikke rekker ordentlig middag, så koker jeg pølser, steker en pizza, tomatsuppe etc. Er jo ikke krise om det blir brød til middag en gang i blant, men hele uka er for drøyt. Anonymkode: fd992...967 Hva er forskjellen på Grandiosa og brødskiver? Jo, brødskiver er sunnere. Anonymkode: 946f8...75f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå