AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Hva hadde du gjort? Har fersket 17 åringen min, uten at hun vet om det. Kjenner jeg er så sint og skuffa 🤯 Anonymkode: 19abf...f13
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 Du kjøper en boks, legger den på stuebordet og sier ingenting.. Eller, du kan si at du vurderer å snuse, og lurer på hva hun tenker om det, er det noe hun vil anbefale deg å gjøre, fordeler og ulemper mm. Anonymkode: 6c949...ae1 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 Hadde nok ikke gjort noe som helst. Hun kunne fått gått og skjult det enda en stund 😁 Anonymkode: 57f6c...78b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 Det er ingen vits å lage noen stor sak av det, i allefall. Ting blir ofte mer spennende og fristende når de ikke er lov. Men jeg syns du skal si at du vet om det - på en rolig måte. Anonymkode: d805f...f84 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 Sluttet å gi penger, og heller kjøpt det hun trengte. Sagt at hun fikk betale lappen selv. Anonymkode: e657c...a40 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 Jeg ville trodd at en alien hadde overtatt kroppen deres for jeg vet at snus og røyk er noe de aldri kommer til å begynne med. Anonymkode: 125e3...f30
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 Ikke vits i å bry seg om det. Slike ting er nesten uunngåelig. Du kan hverken gjøre fra eller til med det heller. Men ikke ta det opp. La henne få fortsette å snuse i smug, slik at du slipper å irritere deg over det. Snus er ikke så ille. Det kunne vært mye verre, som f.eks røyk, piller eller tyngre røyk. Anonymkode: 017bf...97b 1
Million Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 Jeg aner faktisk ikke hva jeg ville gjort, for tanken på at han skal ha noe med tobakk å gjøre i det hele tatt, er helt....uvirkelig. Han simpelthen hater alt som lukter av røyk eller tobakk, og jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at han ville begynt å snuse. Han er forøvrig 19. Hadde barnet mitt vært under 18 og ikke myndig, hadde jeg skrenket inn på lommepenger, så det ble vanskeligere å kjøpe snus. Hadde heller gitt eksakte beløp for ting som skal kjøpes, altså betalt for spesifikke ting som en kinobillett og sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #9 Skrevet 5. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville trodd at en alien hadde overtatt kroppen deres for jeg vet at snus og røyk er noe de aldri kommer til å begynne med. Anonymkode: 125e3...f30 Lurer på hvor mange foreldre som har sagt akkurat det samme, og fått seg en overraskelse. Anonymkode: 0d66f...d41 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #10 Skrevet 5. november 2019 Jeg sluttet å gi penger. Har de penger til snus, så har de penger til annet også. Det er et språk de forstår. De bestemmer over eget liv, jeg bestemmer over mine penger Anonymkode: 03424...2ea 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #11 Skrevet 5. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvor mange foreldre som har sagt akkurat det samme, og fått seg en overraskelse. Anonymkode: 0d66f...d41 Har for min del ikke fått noen overraskelse med de av barna som er voksne allerede og litt bør man da faktisk kjenne sine egne barn. Anonymkode: 125e3...f30
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #12 Skrevet 5. november 2019 Hm jeg hadde vel blitt sur, selv om jeg selv har vært 17 og snust. Jeg gjorde det så å si bare da jeg drakk alkohol da. Det er vel bedre enn å snuse 10 om dagen. Anonymkode: 3d0ac...ffc
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #13 Skrevet 5. november 2019 Da hadde jeg bare sagt det som det er. Blir ingen penger fra meg, du får tjene egne og se hvor dyrt det er. Og betale lappen selv. Anonymkode: 135b4...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #14 Skrevet 5. november 2019 Rart at folk trekker inn lappen her. Men jeg har opplevd dette og vi satte oss ned snakket om det og ulempene med dette osv hvis du var heldig som meg og fant ut dette før ungen ble avhengig er det bra. Anonymkode: a8aca...c7c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #15 Skrevet 5. november 2019 Jeg hadde egentlig ikke hatt noe jeg skulle sagt, da jeg selv har snust siden jeg var 15. Men jeg ville snakket med ungdommen, spurt hvor lenge det har pågått, prøvd å forklart hvor sinnsykt avhengighetsskapende snus er og hvor vanvittig dyrt det er.. Absolutt ingen vits å bli sint/kjefte alle fall. Anonymkode: d8575...49a 1
Jr.Garcon Skrevet 5. november 2019 #16 Skrevet 5. november 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva hadde du gjort? Har fersket 17 åringen min, uten at hun vet om det. Kjenner jeg er så sint og skuffa 🤯 Anonymkode: 19abf...f13 Hadde vel tenkt det var langt verre ting enn snus hun kunne teste ut - hun er jo også snart myndig og voksen. Jeg hadde verken blitt sint eller skuffet 🤔 Hva er det som skuffer deg så fryktelig med det?? Høres veldig overdramatiserende ut. Endret 5. november 2019 av Jr.Garcon 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #17 Skrevet 5. november 2019 Det er snus og ikke røyk, chill! Anonymkode: 25e82...5aa
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #18 Skrevet 5. november 2019 Hadde vel ikke sagt stort. Ungdommer vil prøve forskjellige ting. Men jeg hadde jo ikke gitt penger til snus. Så da måtte det jo bli ekstrajobb på ungdommen. Er dyrt å snuse. Anonymkode: a86a9...b99
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #19 Skrevet 5. november 2019 Forøvrig er det svært sannsynlig at hun har snusa i flere år allerede. Man blir jo mer slepphendt etter lang tids hemmelighold. Det som er synd med dette er at hjernen ALDRI glemmer følelsen av nikotin og tiltrekningen mot dette. Jeg sluttet i mange år før jeg begynte igjen for litt siden. Det å slutte er lett, men det å ikke begynne igjen er seigt! Anonymkode: 25e82...5aa
Gjest Familytree Skrevet 5. november 2019 #20 Skrevet 5. november 2019 Jeg vil si: Du har ingen penger til dette😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå