Gå til innhold

Myheritage tok over 1000 kr av meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukte ikke det siden jeg bare sulle ha prøveperiode. 

ts

Anonymkode: 21a56...88b

Det er verdt et forsøk å ta det opp med banken, og fortelle at du ikke har godkjent en transaksjon av den størrelsen. Kan hende du får medhold. Prøv i alle fall.

Skrevet
25 minutter siden, Million skrev:

Det er verdt et forsøk å ta det opp med banken, og fortelle at du ikke har godkjent en transaksjon av den størrelsen. Kan hende du får medhold. Prøv i alle fall.

Ja, kan jo prøve. Takk for tips :)

Skrevet

Jeg kommer aldri til å prøve noe sånt da jeg mistenker at all denne kartleggingen av DNA ikke er for vårt beste. Det at de lopper folk for så mye penger er heller ikke akkurat tillitsvekkende, så det var en interessant opplysning.

Anonymkode: 38487...bfc

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer aldri til å prøve noe sånt da jeg mistenker at all denne kartleggingen av DNA ikke er for vårt beste. Det at de lopper folk for så mye penger er heller ikke akkurat tillitsvekkende, så det var en interessant opplysning.

Anonymkode: 38487...bfc

var ikke dna innblandet i det jeg gjorde, var bare å kunne søke på navnet til en avdød slektning for å se om noe kom opp. Samme som man kan gjøre på geni.

ts

Skrevet

I Google stor Appen kan man klage. Beskriv hva som skjedde og du vil få pengene tilbake om det gjelder en app du har kjøpt

Anonymkode: e3fee...a6f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I Google stor Appen kan man klage. Beskriv hva som skjedde og du vil få pengene tilbake om det gjelder en app du har kjøpt

Var dessverre bare på nettsida deres.

ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var dessverre bare på nettsida deres.

ts

Da sender du mail og forklarer at du bare hadde abbonert i 3 dager og hadde trail på lengre tid. Jeg har aldri opplevd å ikke få igjen penger ved å ta kontakt på mail. Og jeg har gjort det mange ganger. 

Mulig du til og med har angrefrist. 

Gjest førstedamen
Skrevet

Våres kunders tilfredshet er viktig for oss og vi tilbyr derfor en tretti (30) dagers pengene-tilbake-garanti. Skulle du ikke være fornøyd med abonnementet du har betalt for, har du mulighet til å få pengene tilbake hvis du kontakter Kundestøtte innen tretti (30) dager etter opprinnelig kjøpsdato.

https://www.myheritage.no/FP/Company/popup-terms-conditions.php

JA, du har angrefrist👍😊

Skrevet
1 minutt siden, førstedamen skrev:

Våres kunders tilfredshet er viktig for oss og vi tilbyr derfor en tretti (30) dagers pengene-tilbake-garanti. Skulle du ikke være fornøyd med abonnementet du har betalt for, har du mulighet til å få pengene tilbake hvis du kontakter Kundestøtte innen tretti (30) dager etter opprinnelig kjøpsdato.

https://www.myheritage.no/FP/Company/popup-terms-conditions.php

JA, du har angrefrist👍😊

Tusen takk for at du fant det der, skal kontakte dem med en gang! 😁

Ts

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...