AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 De scamma meg basicly. Jeg hadde free trial i to uker, avslutta free trial etter tre dager for å være safe, men nå fikk jeg mail fra dem om at prøveperioden min er over og at de har tatt penger for et helt årsabonnement og at jeg selvfølgelig står fri til å avslutte det sånn at jeg ikke får regning igjen til neste år.. Hva i alle dager?? Noen flere som har opplevd dette her? Noen som har fått pengene tilbake? Jeg prøvde å finne ut av om man kan få tilbake og hvordan man gjør det, men det var ikke så enkelt.. Føler meg skikkelig bedratt. Anonymkode: 21a56...88b 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 1 minutt siden, theTitanic skrev: 2000 tar de for å være presis. Her tok de 1254kr så jeg har kanskje vært heldig.. Kan foresten legge til at da jeg googla det så virka det som om jeg ikke var aleine, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gå frem med det her. Veldig forvirrende opplegg. Ts Anonymkode: 21a56...88b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 Når skal folk slutte med myheritage... De finnes ikke behjelpelige. Utspekulert scheme Anonymkode: c12b0...8c1 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal folk slutte med myheritage... De finnes ikke behjelpelige. Utspekulert scheme Anonymkode: c12b0...8c1 Jeg skulle finne noe som jeg visste var der fra før av. Se om jeg kunne fylle inn et par høl i systemet mitt. Anonymkode: 21a56...88b
Gjest theTitanic Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her tok de 1254kr så jeg har kanskje vært heldig.. Kan foresten legge til at da jeg googla det så virka det som om jeg ikke var aleine, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gå frem med det her. Veldig forvirrende opplegg. Ts Anonymkode: 21a56...88b I googleinnstillingene så er det et sted for apper. Der får man liste over hvilke løpende betalingsabbonementer man har. Der avsluttet jeg den bare ved å trykke avslutt. Fikk så melding av my herritage om at abbonement var oppsagt. Tok bare 5 sek. Men klart.... Helt tilfeldig at jeg fant frem...
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle finne noe som jeg visste var der fra før av. Se om jeg kunne fylle inn et par høl i systemet mitt. Anonymkode: 21a56...88b Jeg dukket opp på siden mot min vilje med bilde og det hele, fordi en slektning lekte seg med familietreet. Er der fortsatt for å si det kort. de har bare én norsk medarbeider - og hun er faen ikke lett å få tak i. Ga opp. De bare sender meg videre til engelsspråklige. At de har så sykt mye dna og oversikt over folk, villt. Man vet ikke videreutviklingen av dette. Det eneste positivet er at de har fakket et par kriminelle med den dnatilgangen. Anonymkode: c12b0...8c1 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 2 minutter siden, theTitanic skrev: I googleinnstillingene så er det et sted for apper. Der får man liste over hvilke løpende betalingsabbonementer man har. Der avsluttet jeg den bare ved å trykke avslutt. Fikk så melding av my herritage om at abbonement var oppsagt. Tok bare 5 sek. Men klart.... Helt tilfeldig at jeg fant frem... Æsj det var ikke noe jeg visste om iallfall. Jeg avsluttet abonnementet mitt via nettsida deres og det var visst ikke gyldig under free trial.. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dukket opp på siden mot min vilje med bilde og det hele, fordi en slektning lekte seg med familietreet. Er der fortsatt for å si det kort. de har bare én norsk medarbeider - og hun er faen ikke lett å få tak i. Ga opp. De bare sender meg videre til engelsspråklige. At de har så sykt mye dna og oversikt over folk, villt. Man vet ikke videreutviklingen av dette. Det eneste positivet er at de har fakket et par kriminelle med den dnatilgangen. Anonymkode: c12b0...8c1 Herregud så ekkelt?? Kan hvem som helst finne deg der nå liksom? Anonymkode: 21a56...88b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #9 Skrevet 5. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj det var ikke noe jeg visste om iallfall. Jeg avsluttet abonnementet mitt via nettsida deres og det var visst ikke gyldig under free trial.. Herregud så ekkelt?? Kan hvem som helst finne deg der nå liksom? Anonymkode: 21a56...88b Hvis du googler navnet mitt, så er jeg der ja. Med et gammelt random bilde fra en tidligere instagramprofil jeg hadde. Irriterende. Men de har ikke dnaet mitt 😅 Anonymkode: c12b0...8c1
Cirkelin Skrevet 5. november 2019 #10 Skrevet 5. november 2019 Fikk du bekreftelse på oppsigelsen på mail? Hvis ja, da kan du ringe eller maile dem og klage. Hvis nei har sannsynligvis ikke oppsigelsen gått gjennom. Sjekk din side på nettsiden deres hva som står under dine kjøp/løpende abonnement. Husk å alltid fjerne kredittkortnr når du sier opp abonnement. Og ta kontakt med dem for å klage uansett. Jeg har vært i kontakt med MyHeritage kundeservice flere ganger og de bruker å være behjelplige. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #11 Skrevet 5. november 2019 7 minutter siden, Cirkelin skrev: Fikk du bekreftelse på oppsigelsen på mail? Hvis ja, da kan du ringe eller maile dem og klage. Hvis nei har sannsynligvis ikke oppsigelsen gått gjennom. Sjekk din side på nettsiden deres hva som står under dine kjøp/løpende abonnement. Husk å alltid fjerne kredittkortnr når du sier opp abonnement. Og ta kontakt med dem for å klage uansett. Jeg har vært i kontakt med MyHeritage kundeservice flere ganger og de bruker å være behjelplige. Jeg hadde tenkt å skrive dette. Med alle free trials er det kjempeviktig å få en bekreftelsesepost, eller ta skjermbilde av bekreftelsessiden. Anonymkode: 2cc27...e61 1
Cirkelin Skrevet 5. november 2019 #12 Skrevet 5. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dukket opp på siden mot min vilje med bilde og det hele, fordi en slektning lekte seg med familietreet. Er der fortsatt for å si det kort. de har bare én norsk medarbeider - og hun er faen ikke lett å få tak i. Ga opp. De bare sender meg videre til engelsspråklige. At de har så sykt mye dna og oversikt over folk, villt. Man vet ikke videreutviklingen av dette. Det eneste positivet er at de har fakket et par kriminelle med den dnatilgangen. Anonymkode: c12b0...8c1 Nålevende skal ikke dukke opp/være søkbare på MyHeritage. Har du snakket med slektningen som har lagt deg inn der? Vedkommende må ha gjort noe feil ved inntasting og kan rette det opp. De aller fleste slektsforskerprogram sladder nålevende som <private> på web. Tror det er påbudt. Bruker MyHeritage selv og har et tre med 6-7000 personer. Samtlige av de nålevende, dvs alle som ikke er haket av som døde er ikke søkbare i mitt tre. Samme gjelder nålevende i andre trær jeg søker på. Prøv evt å sende MyHeritage en mail om du ikle vil snakke med engelskspråklig kundestøtte. 1
Gjest theTitanic Skrevet 5. november 2019 #13 Skrevet 5. november 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dukket opp på siden mot min vilje med bilde og det hele, fordi en slektning lekte seg med familietreet. Er der fortsatt for å si det kort. de har bare én norsk medarbeider - og hun er faen ikke lett å få tak i. Ga opp. De bare sender meg videre til engelsspråklige. At de har så sykt mye dna og oversikt over folk, villt. Man vet ikke videreutviklingen av dette. Det eneste positivet er at de har fakket et par kriminelle med den dnatilgangen. Anonymkode: c12b0...8c1 Jeg snakket lenge med en engelskspråklig der i fjor når jeg jobbet med stamtreet mitt. Han snakket rent og lettforståelig.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #14 Skrevet 5. november 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: De scamma meg basicly. Jeg hadde free trial i to uker, avslutta free trial etter tre dager for å være safe, men nå fikk jeg mail fra dem om at prøveperioden min er over og at de har tatt penger for et helt årsabonnement og at jeg selvfølgelig står fri til å avslutte det sånn at jeg ikke får regning igjen til neste år.. Hva i alle dager?? Noen flere som har opplevd dette her? Noen som har fått pengene tilbake? Jeg prøvde å finne ut av om man kan få tilbake og hvordan man gjør det, men det var ikke så enkelt.. Føler meg skikkelig bedratt. Anonymkode: 21a56...88b Hvis du mener deg svindlet kan du kreve pengene tilbake fra kredittkort-selskapet. Anonymkode: d6256...eda
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #15 Skrevet 5. november 2019 35 minutter siden, Cirkelin skrev: Fikk du bekreftelse på oppsigelsen på mail? Hvis ja, da kan du ringe eller maile dem og klage. Hvis nei har sannsynligvis ikke oppsigelsen gått gjennom. Sjekk din side på nettsiden deres hva som står under dine kjøp/løpende abonnement. Husk å alltid fjerne kredittkortnr når du sier opp abonnement. Og ta kontakt med dem for å klage uansett. Jeg har vært i kontakt med MyHeritage kundeservice flere ganger og de bruker å være behjelplige. Nei det fikk jeg ikke. Tviler på at det går gjennom da. Ts Anonymkode: 21a56...88b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #16 Skrevet 5. november 2019 Forbrukerrådet? Tv2? Anonymkode: 19640...152
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #17 Skrevet 5. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når skal folk slutte med myheritage... De finnes ikke behjelpelige. Utspekulert scheme Anonymkode: c12b0...8c1 Det var min mistanke også. Aldri hatt det tullet Anonymkode: 19640...152
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #18 Skrevet 5. november 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var min mistanke også. Aldri hatt det tullet Anonymkode: 19640...152 Følte liksom jeg var så forsiktig også, siden jeg avslutta etter tre dager av free trial og hele pakka. Så feil kan man ta. 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forbrukerrådet? Tv2? Anonymkode: 19640...152 Tror ikke det er alternativer for meg. ts Anonymkode: 21a56...88b
Million Skrevet 5. november 2019 #19 Skrevet 5. november 2019 Betalte du med kredittkort? Da kan du bestride transaksjonen på kredittkortet overfor kredittkortselskapet, og forklare grunnen. De vil ofte gi kunden medhold, når det er gått på transaksjoner som ikke er godkjent av kortinnehaver/kunden. Derfor skal man alltid operere med kredittkort, ikke bankkort, på nettet.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #20 Skrevet 5. november 2019 1 time siden, Million skrev: Betalte du med kredittkort? Da kan du bestride transaksjonen på kredittkortet overfor kredittkortselskapet, og forklare grunnen. De vil ofte gi kunden medhold, når det er gått på transaksjoner som ikke er godkjent av kortinnehaver/kunden. Derfor skal man alltid operere med kredittkort, ikke bankkort, på nettet. Brukte ikke det siden jeg bare sulle ha prøveperiode. ts Anonymkode: 21a56...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå