Tvilling76 Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Har alltid vært av den oppfatning at man skal kle barna som man vil kle seg selv. Skinnposen kuttet jeg ut for ca 6 uker siden og gikk over til vogndynen. Kuttet ut stilongsen i begynnelsen av mai, da han likevel ligger i vogn med dyne over. Har gått over til kortarmet body, genser og deretter en tynn vårjakke. Luen byttes ut med en safarihatt (disse med lapper over ørene) på dager det ikke blåser. På de varmeste dagene hittil har dynen blitt byttet ut med et varmt teppe. Ser mange pakker inn ungene sine i voksiposer og skinnposer fortsatt, selv varme dager hvor gradestokken kryper over 15 grader og de selv går i topp m/lett vårjakke over. Har de gått over til dyne, ligger det gjerne et tykt ullpledd over, og gjerne helt oppe i ansiktet på barnet. Alle i min barselgruppe har brukt voksiposer frem til 17. mai (da gikk de over til dyner). Og benytter fortsatt strømpebukse under. I tillegg er det en som bruker votter... Er det ikke bedre at barnet er litt for kaldt enn altfor varmt? Er jeg for overmodig? Passer alltid på at junior er passe varm i nakken. Ikke for varm, ikke for kald. Hvordan ville du gjort det??
Donnie Darko Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 fem måneder :o Trodde dem ble først født etter ni jeg?
Nie Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Jeg syns det du gjør høres helt greit ut jeg! Mine små har også sluttet med strømpebukse,og jeg kler dem som jeg kler meg selv. Trur det er litt etter smak og behag hvordan man kler ungene på denne årstiden, å det er ikke alltid like lett.. Men jeg mener at viss de fryser så sier de jo i fra på sin måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå