AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Hei. Lurer på hva dere syns er det beste eller deiligste og viktigst ved sex. Selve orgasmen, eller det som skjer før orgasmen kommer. Syns selv det som skjer før orgasmen er mest intenst. Kan også holde på det deilige veldig lenge. Når det går, er det intenst max ett minutt før det er over. Anonymkode: cc7a7...96c 2
Misanthropis Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 Alt før er klart best. Stigningen, begjæret intensiteten, sårbarheten og nærheten. Hadde det bare vært orgasmen så kan man jo fikse det lett selv. Er også helt innafor med en kjappis innimellom, men de beste stundene er jo når stigningen og sexen kan vare og vare uten jag etter orgasmen/slutten. 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 Før var det orgasmen, nå er jeg enig i ts. Jeg sluttet b.la å hige etter orgasme. Det er ikke målet lenger. For det er jo bare en liten del av sexen. Så nå setter jeg større pris på det som skjer før! Samme med mannen min. Vi har mye langsom sex der vi teaser hverandre, bruker mye mer tid på forspill enn før og sexen føles nærere nå. Fokuserer jeg for mye på å få orgasme blir sexen mer klinisk for meg og gir meg mindre. Anonymkode: 89408...e43 1
Gjest Familytree Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 Jeg tror du skal ikke ha en orgasme direkte fra ingenting.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 29 minutter siden, Mysticgirl skrev: Orgasmen Er den ekstra digg og langvarig? Anonymkode: cc7a7...96c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #9 Skrevet 5. november 2019 Orgasme kan man jo få fra onani, og som mann er jeg garantert orgasme under sex uansett, så det jeg setter mest pris på er nok alt som skjer før orgasmen. Anonymkode: 651d7...b63 1
Gjest HarryDotter Skrevet 5. november 2019 #11 Skrevet 5. november 2019 Alt før er klart best. Det kan ikke beskrives godt nok. Orgasmen er intens og bedre isolert sett, men den følsen som går igjennom kroppen ved hvert støt er helt sinnsyk! Legg til at orgasmefølsen er ganske kort, så sier det seg selv 😎
Gjest Paramount Skrevet 5. november 2019 #12 Skrevet 5. november 2019 Spenning, erotisk lek, en konstant rus av opphisselse, og forventning om stadig mer, overgår fullstendig orgasmen. Orgasmen er bare en himmelsk avslutning på en lang og fantastisk reise.
youcancallmejune Skrevet 5. november 2019 #13 Skrevet 5. november 2019 Orgasmen, helt klart. Den er ikke bare deilig der og da, den gjør underverker for kroppen og hodet i flere dager etterpå. Muskelspenninger forsvinner, humøret blir bedre, man tåler stress bedre og huden får ny glød. Yes please!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå