Gjest RosaMystica-O-P-N Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Siden vi nå har en ultraDark tråd her inne hvor man deler livets verste dager trenger vi en tråd hvor vi kan dele livets fantastiske dager. Min beste dag hittil var da jeg holdt min nevøen min i hendene for første gang. Jeg hadde en nevø fra før, men jeg har et mye nærmere forhold til min andre søster. Dessuten var det ved den andre nevøen veldig spesielt ettersom at Farfar døde samme dagen. Denne underlige blandingen av livets oppbrudd og livets begynnelse ble helt magisk og hellig. Det å møte blikket til denne nydelige gutten for første gang etter å ha møtt farfars blikk en siste gang samme dag ble som nevnt en svært hellig opplevelse for meg. Gud tok tilbake og Gud ga den samme dagen.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 Den dagen jeg ble kvitt et tidligere etternavn, og den dagen jeg ble kvitt en tidligere diagnose. Anonymkode: 90c6e...0f6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3 Skrevet 6. november 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Den dagen jeg ble kvitt et tidligere etternavn, og den dagen jeg ble kvitt en tidligere diagnose. Anonymkode: 90c6e...0f6 Etternavnet var mannen din sitt da eller?? Anonymkode: 6d3e5...9b3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #4 Skrevet 6. november 2019 Når jeg og kjære var på en fantastisk fin konsert. Middag ute og kos i en fin by etterfulgt av denne magiske konserten.❤ Anonymkode: 9c93b...bba
Pillarguri Skrevet 6. november 2019 #5 Skrevet 6. november 2019 Min aller beste dag er da jeg fikk mitt første barn og kjente den fantastiske morsfølelsen komme med en gang
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #6 Skrevet 6. november 2019 Oi..det er vanskelig å plukke ut èn dag..men om det skal være ett spesielt øyeblikk hvor jeg følte så stor kjærlighet og lykke at jeg trodde hjertet skulle gå i stykker..da må det ha vært når mannen kom gående med barnet vårt som jeg kun hadde fått et bittelite glimt av under keisersnittet..jeg tror ikke jeg har sett en stoltere mann i hele mitt liv..og det blikket han sendte meg..nei, hjertet mitt går nesten i knas enda ❤️ Anonymkode: 1438b...bac 1
SoWhat? Skrevet 6. november 2019 #7 Skrevet 6. november 2019 Dagen jeg fylte 16 år. Jeg sto ved peisen, var den første som våknet den morgenen, og det var latterlig stille både ute og inne. Kl var 7, det var lørdag, og derfor var folk litt treigere enn vanlig. Sånn ute i gatene altså. Hjemme i leiligheten vår hadde vi besøk av slekta, og de hadde lagt seg sent. Veldig uvant at ikke engang min mor var våken! Alt var stille. Og det var det som gjorde sånt inntrykk på meg. Kan ikke huske at det hadde skjedd før, og ikke etter heller, for den sakens skyld. Så jeg sto der og nøt at jeg var fylt 16! Og jeg husker jeg tenkte at det måtte være den perfekte alder resten av livet Så dekket jeg på et enormt frokostbord, min mor kom tuslende og smilte sånn trøtt og hyggelig og sa : takk for at du gjør dette. Jeg tror det ble et glass vin for mye i går. Og min mor var moderat der egentlig. Så våknet alle etterhvert, og jeg fikk den fineste gaven jeg kunne ha fått: et videokamera! De hadde spleiset på det før de visste at det var noe jeg virkelig ønsker meg, men aldri ville forvente å få! Og jeg filmet alle ungene i gata den dagen, de syns jo det var supergøy. Og så gikk jeg inn til sentrum og filmet der også. Dette var i en italiensk mellomstor by, og folk gjorde seg litt til og tøyset foran meg. De er litt mer sånn der. Spesielt gutter 🙂 det var en så utrolig fin dag, og et godt minne 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå